Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@04:25:01 GMT

سرقت از منزل مأمور ناجا کار دست دو جوان معتاد داد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۵۰۳۲

سرقت از منزل مأمور ناجا کار دست دو جوان معتاد داد

دو مرد جوانی که از منزل یکی از مأموران حفاظت ناجا سرقت کرده بودند دستگیر شدند.

خبرگزاری فارس: شب گذشته بود که ماموران کلانتری راه آهن در جریان یک فقره سرقت از منزل شهروندان تهرانی در حوزه استحفاظی خود قرار گرفتند.

سریعا پس از اعلام این موضوع ماموران به محل اعلامی رفته و با دو سارق معتاد روبرو شدند که در محل توسط شاکی بازداشت شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکی که مرد جوان و از ماموران حفاظت ناجا بود مدعی شد پس از ورود به منزل با دو مرد جوان روبرو شده است که قصد داشتند خانه اش را مورد سرقت قرار دهند و با آموزه‌های فنی و پلیسی خود آن‌ها را زمینگیر کرده و سریعا به پلیس ماجرا را خبر داده است.

در ادامه متهمان بازداشت و به کلانتری منتقل شدند که مشخص بود هر دو اعتیاد داشته و آن شب به دعوت شاهین به آن محل رفته بودند تا موادمخدر مصرف کنند که حین مصرف مواد با پیشنهاد او تصمیم به سرقت از آن منزل می‌گیرند.

به این ترتیب صبح امروز متهمان به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴ منتقل شدند و فردی که ۲۶ سال سن داشت در تشریح ماجرا چنین بیان کرد: دیشب برای کشیدن مواد به آن خانه رفته بودیم که ناگهان سرقت پکیج و کولر گازی آنجا به ذهن مان آمد.

وی ادامه داد: شاهین که موفق شد بگریزد یک هفته تمام شب‌ها را در آن خانه می‌خوابید و مواد مصرف می‌کرد. من هم مدتی بود مواد را ترک کرده بودم، اما آن شب با همدستم که دستگیر شده به محلی که شاهین آدرس داد رفتیم.

این متهم افزود: ابدا قصد سرقت نداشتیم حین مصرف مواد چنین موضوعی به ذهن مان رسید. من بچه سعادت آباد هستم و مغازه‌ای نیز در جردن دارم و هیچ احتیاجی به سرقت نداشتم.

متهم دیگر نیز گفت: اشتباه کردیم و بار اول متن بود که چنین تصمیمی می‌گرفتیم و اگر می‌دانستیم آنجا خانه مأمور حفاظت ناجاست که از مدت‌ها پیش خالی مانده غلط می‌کردیم دست به چنین کاری بزنیم.

در انتها با دستور بازپرس علی وسیله ایردموسی از شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴، متهمان به زندان منتقل شدند تا تحقیقات بیشتری در زمینه جرایم احتمالی شان انجام شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: سارق پولدار بازداشت جوان معتاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۵۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کبد مرد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که بر اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

مهدی احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: عمل پیوند عضو صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ انجام و کبد محروم امیر حسین ربیعی ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: زنده‌یاد ربیعی چهار روز قبل بر اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانوی اهداکننده عضو نیز جهت ترمیم به سه بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به متقاضیان پیوند زده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، از تلاش‌های مسئول و هماهنگ‌کنندگان واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تشکر کرد.

کد خبر 748028

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای