Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@10:47:45 GMT

طرح ویزیت رایگان در حاشیه شهر زاهدان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۵۲۷۵

طرح ویزیت رایگان در حاشیه شهر زاهدان اجرا شد


علی کمیلی جانشین بسیج جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: گروههای جهادی پزشکی با عدف به رسیدگی به محرومان در حاشیه شهر حضور یافتند.   وی افزود: این جهادگران برای رضای خدا گام بر می دارند تا مجاهد جبهه خدمت رسانی باشند.   کمیلی تصریح کرد: سه تیم پزشکی در قالب این رزمایش و طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی، در زورخانه حضرت ابوالفضل(ع) و شورای حل اختلاف شهیدان شاهوزهی حاضر و اقدام به ویزیت و ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براین اساس 210نفر ویزیت شدند که از این تعداد 40نفر به بیمارستان ومراکز درمانی ارجاع و 170نفر نیز در محل خدمات درمانی و دارویی خود را دریافت کردند.
جانشین بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت:  در خصوص تیم های پزشکی فعال در رزمایش،گفت: 3تیم عمومی پزشکی شامل سه پزشک، 6پرستار مرد و 6پرستار زن بوده و دو کارشناس دارویی نیز آنها را همراهی کردند.
وی افزود: در این طرح به ارزش 70میلیون ریال دارو در بین مراجعه کنندگان توزیع شده است.
وی با اشاره به طرح رهنمون، خاطر نشان کرد: در این طرح به صورت ماهانه تیم های پزشکی با مراجعه به حاشیه شهر، به محرومان و نیازمندان خدمات رایگان ارائه می کنند.

سبزپوشان سپاه به یاری بیماران شتافتند
پزشک عمومی حاضر در یکی از تیم های جهادی گفت: مردم سیستان و بلوچستان نیاز دارند که هرکاری از دستمان بر می آید برای رفع مشکلاتشان انجام دهیم.
فاطمه بهاره میرکاظمی افزود: برای خدمت به مردم و دادن زکات علم، از سال 1378 در طرحهای بسیج جامعه پزشکی شرکت می کنم وخدمات درمانی رایگان به محرومان و نیازمندان در مدت طرح ارائه می دهم.
وی خطاب به پزشکان و فعالان این حوزه گفت: هرچه تعداد فعلان این بخش درطرح های خدمات رسانی رایگان سپاه و بسیج بیشمار باشد، می توانیم بخش بیشتری از مشکلات درمانی مردم نیازمند و محروم را رفع کنیم.

بسیج در سالهای اخیر سپاه و بسیج پیشتاز خدمات رسانی و محرومیت زدایی در بین محرومان و نیازمندان بوده و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.
و سپاه پیشتاز در ارائه خدمات به مردم
ریگی یکی از بیماران حاضر در زورخانه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به خدمات ارزشمند سیج سپاه در نقاط محروم اظهار کرد: سپاه و بسیج در طول سال های پس از انقلاب به خوبی ثابت کردند که علاوه بر فعالیت های ارزنده و خوب در عرصه برقراری نظم وامنیت در منطقه، توانسته اند در سایر بخش های خدماتی، بهداشتی، اجرایی و کمک به محرومان پیشتاز دیگران باشند.
وی اقدامات بسیجیان در قالب طرح ها و رزمایش های مختلف را مرهم درد محرومان عنوان کرد و گفت: این نهاد مردمی به معنای واقعی کلمه تنها نهادی است که در حمایت از مظلومین و محرومین در هر زمانی آماده است؛ به گونه ای که حضور داوطلبانه و جهادی این افراد در مناطق محروم و حاشیه لبخند رضایت را بر لبان مردم حک کرده است.
صفری یکی دیگر از بیماران گفت: در سالهای اخیر سپاه و بسیج پیشتاز خدمات رسانی و محرومیت زدایی در بین محرومان و نیازمندان بوده و امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشد.
وی ادامه داد: بسیاری از مردم که در حاشیه شهر ساکن هستند، دارای توان مالی بسیار ضعیفی هستند و این گونه طرح ها می تواند کمک بسیار بزرگی به بیماران و نیازمندان دریافت خدمات پزشکی کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور بعد از ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها در حاشیه بازدید از مناطق آسیب دیده از حریق شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: در همان ساعت اولیه پس از حریق سپاه و بسیج شهرستان در منطقه حادثه دیده حضور پیدا کرده و در کنار دیگر دستگاه‌ها در حال خدمت رسانی به مردم شریف آن منطقه هستند.

وی ضمن قدردانی از تمهیدات و دستورات ویژه فرماندهی محترم سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به آمادگی برای ساخت مسکن مددجویان به کمک کمیته امداد و دیگر دستگاه‌ها در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) گفت: بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم آسیب دیده این منطقه است.

نقدپور ادامه داد: سپاه، بسیجیان، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی در کنار دیگر مجموعه نهادها و ادارات دولتی همه دست به دست هم داده و در حال انجام وظیفه در منطقه حادثه دیده هستند.

وی به برقراری امنیت در کنار نیروهای خدوم فراجا در منطقه امام زاده ابراهیم (ع) اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرک امام زاده ابراهیم (ع) منطقه زیارتی سیاحتی است و پذیرای زائران زیادی بوده، لذا برنامه ریزی لازم با همکاری فراجا در برقراری نظم و امنیت صورت گرفته است.

فرمانده سپاه شفت از همکاری گروه‌های جهادی برای پخت چند وعده غذای گرم و توزیع بین خانوارهای دچار حریق خبر داد و افزود: بسیج ظرفیت‌ها و فعالیت‌های جهادی در این شهرک موجب تقویت امید مردم شده و امروز به برکت فرهنگ جهادی و انقلابی حاکم در کشور با حضور جوانان و جهادگران در بحران‌ها آسیب‌ها به حداقل ممکن می‌رسد.

کد خبر 6095867

دیگر خبرها

  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است