Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@00:34:52 GMT

۳ تیم سهمیه جام جهانی بسکتبال گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۵۴۹۲

۳ تیم سهمیه جام جهانی بسکتبال گرفتند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی بسکتبال سراسر جهان این روز‌ها در نبرد‌های حساس خود برای کسب سهمیه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ هستند.

در همین راستا در قاره‌های مختلف تیم‌ها به روز‌های حساس و سرنوشت ساز خود برای تصاحب بلیت جام جهانی رسیده اند و در این بین برخی تیم‌ها نیز با پیروزی مقابل حریفان خود در این مسابقات، مسافر جام جهانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چارچوب همین رقابت‌ها تیم بسکتبال یونان در دیداری بسیار نزدیک و در آخر ثانیه موفق شد حریف خود را ۸۶ بر ۸۵ از پیش رو بردارد و با کسب ۸ پیروزی پیاپی به عنوان نخستین تیم راهی جام جهانی ۲۰۱۹ چین شد.

جمهوری چک که میهمان بوسنی بود ۸۵ بر ۸۰ میزبان خود را شکست داد و با کسب ۷ برد و یک باخت به جام جهانی صعود کرد.

تاکنون چین به عنوان میزبان، نیجریه، تونس، یونان، آلمان و چک حضورشان در جام جهانی قطعی شده است. تیم ملی کشورمان نیز در ادامه مسابقات خود برای کسب سهمیه جام جهانی امروز به مصاف تیم ملی ژاپن رفته است این دیدار در شهر توکیو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

سه تیم دیگر بسکتبال به جام جهانی رسیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شفیعی، ظهر یکشنبه به خبرنگاران گفت: مسابقات ورزشی ویژه فرزندان اوتیسم استان کرمان برای اولین بار در دو مرحله برگزار گردید که در مرحله اول مسابقات ورزشی در داخل مراکز در ۳ رشته ورزشی بوچی، دارت و پرتاب توپ حلقه بسکتبال برگزار شد و نفرات منتخب و نفرات برتر هر مرکز به مرحله دوم راه یافتند.

وی افزود: در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جام مراکز اوتیسم به صورت استانی از صبح امروز (یکشنبه) ٢ اردیبهشت ماه در دو رده سنی زیر ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۴ سال در دو بخش دختران و پسران به صورت مجزا آغاز گردید که پس برگزاری مراحل مختلف مسابقات، نفرات برتر مشخص شدند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه ورزش یکی از بهترین راه‌های توانمند سازی افراد دارای معلولیت می‌باشد گفت: در پایان این مسابقات که با حضور مسئولینی از اداره کل بهزیستی و اداره کل ورزش و جوانان همراه بود به نفرات برگزیده هدایایی اهدا گردید.

شایان ذکر است این دوره از مسابقات به همت خیریه آوای فرشتگان، هیأت بسکتبال استان کرمان و اداره کل بهزیستی استان کرمان برگزار شد.

کد خبر 6084586

دیگر خبرها

  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد
  • دستیار: اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی سهمیه پارالمپیک را از بسکتبال با ویلچر گرفت/ سهمیه آسیا یک چهارم قبل شده بود
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا