Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:11:43 GMT

مواد مخدر در گمرک سرخس کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۵۷۷۰

مواد مخدر در گمرک سرخس کشف شد

مشهد- ایرنا- ستاد نظارت بر گمرکات خراسان رضوی از کشف 17.5 کیلوگرم تریاک توسط ماموران گمرک سرخس خبر داد.

ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی روز دوشنبه گزارش داد: این میزان مواد مخدر از داخل باتری یک دستگاه کامیون توسط تیم مربیان سگهای موادیاب کشف و ‌ضبط شد.
گمرک جمهوری اسلامی ایران در سالهای 2016 و 2017 موفق شد رتبه نخست مبارزه با قاچاق مواد مخدر و رتبه دوم را در مبارزه با انواع قاچاق در دنیا کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین به تازگی سازمان جهانی گمرک در گزارشی اعلام کرد که گمرک ایران در شناسایی و کشف مخدرهای جدید نیز در دنیا رتبه نخست را کسب کرده است.
سرخس در فاصله 200 کیلومتری شمال شرق مشهد و مرز ترکمنستان واقع است.
7489/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد گمرك ماده مخدر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: در ایام نوروز نزدیک به ۵ تن و ۴۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزبانان جمهوری اسلامی ایران کشف شد.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به کشفیات مرزبانان و مقابله با باندهای قاچاق سلاح و مهمات، مبارزه با قاچاق مواد مخدر اظهار داشت: در ایام نوروز ۲۰ سوداگر مرگ در چندین باند قاچاق نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف بیش از یک میلیون لیتر انواع سوخت قاچاق در درگیری‌های دریایی و خشکی مرزبانان با قاچاقچیان خاطر نشان کرد: این میزان کشفیات سوخت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۷ درصدی دارد.

گودرزی از کشف ۷۳۱ راس انواع دام سبک و سنگین در این مدت نیز خبر داد و افزود: مرزبانان از خروج بیش از ۲ میلیون قلم انواع داروهای قاچاق که عمده آنها داروهای آنتی بیوتیک بوده است، جلوگیری کردند.

وی با اشاره به کشف بیش از یک میلیون نخ انواع سیگار، از کشف میلیاردها ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری در مرزهای آبی و خشکی کشور خبر داد.

سردار گودرزی همچنین گفت که در ایام نوروز امسال ۵ دستگاه خودروی لوکس، بیل مکانیکی، موتورسیکلت و تجهیزات خودرویی و موتوری قاچاق توسط مرزبانان کشف شده است.

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی
  • بیش از ۶۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • کاستن از حجم قاچاق با شفافیت مسیر تجارت خارجی
  • نزدیک به ۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز