Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «ایمان کُرد» گفت: این مسابقه کتابخوانی با محوریت یکی از گفتارهای رهبر معظم انقلاب به مناسبت محرم در قالب ویژه برنامه جلوه سوگ برگزار می‌شود.
وی افزود: کتاب «همرزمان حسین(ع)» 10 گفتار از حضرت آیت‌ الله سیدعلی خامنه‌ای در تحلیل مبارزات سیاسی امامان معصوم(ع) کتابی است که به مناسبت ماه محرم انتخاب شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا 18 مهرماه با دریافت کتاب و پرسش‌نامه در این مسابقه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کُرد درباره دسترسی به نسخه فیزیکی و الکترونیک کتاب و شرکت در این مسابقه اظهارداشت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.tlib.ir (http://tlib.ir/Farsi/NewsManagement/Simple2/1104) و دریافت کتاب و پرسش‌نامه در این مسابقه شرکت کنند.
مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: همچنین علاقه‌مندان برای خرید کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی www.book-khamenei.ir مراجعه کنند.
تهرام/7245/1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت الکترونیک رهبر معظم انقلاب شهرداری تهران فرهنگی هنری محرم رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

احمد فرهادی از اجرای طرح کوله پشتی کتاب در شهرستان‌های عشایرنشین با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و دسترسی بهتر عشایر به منابع مطالعاتی خبر داد و بر لزوم آمادگی شهرستان‌ها برای اجرای شایسته این طرح تأکید کرد.

بیشتر بخوانید

رشد ۱۰ درصدی اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: در این طرح برنامه‌های متنوعی برای تمام گروه‌های سنی در نظر گرفته شده است و برپایی میز خدمت مشاوره‌ای، برنامه‌های آموزشی متمرکز بر حمایت از کسب‌وکار‌های نوپا و کوچک، برگزاری کارگاه‌های نقاشی، آموزش کاردستی و مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • ورزشی‌های دوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • «راز جزیره» در شبکه امید
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد