Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حامد کمیلی امسال یکی از کم کارترین بازیگران سینما در آستانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر محسوب می شود. وی که در فلم ایتالیا ایتالیا حضور موفقی را در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به ثبت رسانده بود طی دو سال گذشته بیشتر درگیر بازی در تئاتر بود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با نزدیک شدن به فصل پیش تولید و تولید آثار سینمایی تمامی اذهان عمومی و نگاه اهالی سینما به حضور بازیگران محبوب و مطرح سینما در آثار متفاوت و احتمال حضورشان با آن آثار در جشنواره فیلم فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کم کاری یا پرکاری بازیگران در جشنواره فیلم فجر می‌تواند به نوعی تضمین کننده سال خوب اکران برای هر بازیگر باشد. البته این آمار قطعی نیست و گاهاً دیده شده که یک بازیگر با تعداد بسیار زیادی فیلم راهی جشنواره فیلم فجر می‌شود، اما هیچکدام از آن آثار توسط هیات انتخاب برگزیده نمی‌شود.

حامد کمیلی امسال یکی از کم کارترین بازیگران سینما در آستانه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر محسوب می شود. وی که در فلم ایتالیا ایتالیا حضور موفقی را در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به ثبت رسانده بود طی دو سال گذشته بیشتر درگیر بازی در تئاتر بود.

وی سال گذشته برای نخستین بار پس از سالها حضور در تئاتر را با نمایش "شوایک" به کارگردانی "حمیدرضا نعیمی" تجربه کرد. این نمایش به واسطه حضور چهره های سینمایی فروش قابل ملاحظه ای داشت اما نقدهای بسیار زیادی را از آن خود کرد.

کمیلی این بار با نمایش "ریچارد" باز هم به کارگردانی حمیدرضا نعیمی به تالار وحدت رفت. نمایش "ریچارد" که از تیر ماه در تالار وحدت به روی صحنه رفته، باز هم انتقادات فراوانی از جمله کپی برداری از نمونه خارجی اثر را در برابر خود می بیند. این کپی برداری به نحوی در میان اهالی تئاتر صدا کرد. داستان این حاشیه به تشابه بسیار زیاد ظاهر و نوع بازی حامد کمیلی با کوین اسپیسی در نقش ریچارد بر می گردد.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون امسال تنها یک فیلم آماده حضور در جشنواره فیلم فجر دارد. فیلم سینمایی "فصل شکار" به کارگردانی داریوش یاری تنها شانس کمیلی برای جشنواره امسال است. کمیلی در این فیلم با مهران احمدی، محیا دهقانی، رضا اخلاقی راد، نسرین بابایی و  مجید پتکی همبازی شده است.

وی این روزها اما فارغ تئاتر و سینما مشغول بازی در مجموعه نمایش خانگی "رقص روی شیشه" به کارگردانی "مهدی گلستانه" است.

کمیلی در سومين همكارى خود با مهدى گلستانه پس از فيلم سينمايى "دردسر بزرگ" و فيلم "بگو كه رويا نيست"، اين بار در سريال شبكه نمايش خانگى "رقص روى شيشه" در كنار ديگر چهره هاى مطرح سينما به ايفاى نقش خواهد پرداخت.

"رقص روى شيشه" اولين حضور حامد کمیلی در يك سريال شبكه نمايش خانگى است كه فيلمنامه آن براساس طرحى از ابوالفضل كاهانى و به قلم طلا معتضدى در ٢٦ قسمت به نگارش درآمده است و تاكنون حضور بازيگران مطرحى همچون بهرام رادان، مهتاب كرامتى، امير آقايى، ميترا حجار، مهرداد صديقيان و بيتا فرهى در آن قطعى شده است و فرزاد فرزين خواننده پاپ كشورمان نيز در آن به ايفاى نقش خواهد پرداخت.

حال باید دید با توجه به زمان اندک باقی مانده برای تولید آثار سینمایی و رساندن آنها به جشنواره فیلم فجر، کمیلی امسال شانس حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را پیدا خواهد کرد یا نه.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فصل شکار نمایش ریچارد حامد کمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازیگر دیگر مجری شد/ مهدی صبایی با «صد در صد» شبکه دو

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صبایی بازیگر رادیو و تلویزیون که بسیاری او را با بازی در سریال «روزگار جوانی» می‌شناسند، اجرای مسابقه «صد در صد» شبکه دو را بر عهده گرفته است.

صبایی با حضور در مسابقه «صد در صد»، اولین تجربه اجرای خود را خواهد داشت.

مسابقه «صد در صد» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما و به تهیه‌کنندگی طه حکیمی است.

این برنامه یک رقابت جذاب تلویزیونی بین خانواده‌ها در استان‌های مختلف کشور است که شرکت‌کنندگان از خانه خود بصورت زنده و از سرتاسر نقاط ایران در این مسابقه حضور خواهند داشت.

این برنامه مدل بروز شده مسابقات جذاب تلفنی تلویزیون است که در گذشته مخاطبان بسیاری را همراه خود داشت.

«صد در صد» نسل جدید مسابقات تلفنی تلویزیون خواهد بود اما این بار به‌صورت تصویری که می‌تواند بار دیگر مخاطبان را به پای شبکه دو بکشاند.

این مسابقه تلویزیونی هر روز ساعت ۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

کد خبر 6057378 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • لزوم ساخت تولیدات فرهنگی در سال جدید
  • صدای زنگِ مرگ در سینمای ۱۴۰۲ خیلی بلند بود/ هنوز باور نمی کنیم!
  • هنرمندانی که سال ۱۴۰۲ آسمانی شدند + عکس
  • «بینوایان» با حضور ۴۰ بازیگر تئاتر و سینما صوتی شد
  • یک بازیگر دیگر مجری شد/ مهدی صبایی با «صد در صد» شبکه دو
  • ۸ اثر در جشنواره تئاتر کودک و نمایش عروسکی رضوی
  • برای آنهایی که سال ۱۴۰۲ رفتنشان بهت‌زده‌مان کرد
  • ستاره‌هایی که سینمای ایران امسال از دست داد؛ از داریوش مهرجویی تا پروانه معصومی
  • سومین حضور ویسی در فولاد با اهداف خاص
  • اسکار‌های «اوپنهایمر» یادآور خاطرات خوش دوران اوج سینما