Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@13:36:51 GMT

آتش زدن خیمه‌های حسینی بخاطر اختلاف هیات‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۵۹۶۸

عامل آتش‌سوزی خیمه عزاداری امام حسین (ع) در خیابان هشت بهشت شرقی اصفهان هنوز شناسایی نشده، اما پلیس همچنان در حال پیگیری و تعقیب عامل این آتش‌سوزی است.

به گزارش اصفهان امروز، سعید سلیمیان با اشاره به آتش‌سوزی اخیر یکی از خیمه‌های ماه محرم در اصفهان تصریح کرد: آتش زدن خیمه‌های حسینی در سال‌های گذشته وجود داشته و عمدتاً به دلیل اختلافات بین هیأت‌هاست؛ عامل آتش‌سوزی خیمه عزاداری امام حسین (ع) در خیابان هشت بهشت شرقی اصفهان هنوز شناسایی نشده، اما پلیس همچنان در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: آتش زدن خیمه ها ایام محرم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر مهم به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب

تابناک _ عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب خبر داد: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

سیدمهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در یادداشتی مهم در شبکه اجتماعی ایکس ضمن بازنشر بخشی از بیانات رهبری درباره حجاب نوشت؛

رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی است...منتها...دشمن با نقشه و برنامه وارداین کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم. کارهای بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پی نوشت: به تازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • واکنش‌ های بین‌المللی به حادثه اصفهان؛ عمان: اقدام اسرائیل را محکوم می‌کنیم / انگلیس:کاهش تنش‌ها ضروری است/ هلند: از نزدیک وضعیت ایران را پیگیری می‌کنیم
  • تذکر مهم به برخی مسئولان بخاطر کارهای بی قاعده در حوزه حجاب
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • حسن روشن: اختلاف خطیر و نکونام؟ نه می‌فهمیم این چه می‌گوید، نه آن! / فیلم
  • فوت ۹۱ نفر بخاطر مواد مخدر در مازندران
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته