Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- توئيت هاي جديد ترامپ از تشديد جنگ انتخاباتي رئيس جمهور آمريکا عليه دموکرات ها حکايت دارد.
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري آريا، ترامپ نوشت: دموکرات ها در تلاش براي ضربه زدن به دولت در انتخابات ميان دوره هستند.
دونالد ترامپ رييس جمهور آمريکا در توييتي نوشت در حالي که آمار نظرسنجي ها خوب است و وضع اقتصادي از هر زمان ديگر بهتر است، اگر طرح خدشه دار کردن شهرت من درباره ارتباط با روسيه نبود آمار نظر سنجي ها بيست و پنج واحد بالاتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باب مولر که به شدت دچار تعارض است و هفده دموکرات عصباني در حالي سوء استفاده از اين مسئله خود ساخته هستند تا در انتخابات ميان دوره به ما ضربه بزنند. هيچ همکاري پنهاني با روسيه نبوده است!

آمريکا بدون ديوار چيزي جز جرم و جنايت نيست!
دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا در توييتي ديگر نوشت بدون ديوار کشور نخواهيم داشت. با مرزهاي باز که دموکرات ها به دنبال آن هستند آمريکا چيزي جز جرم و جنايت نخواهد بود.
وي خطاب به جمهوري خواهان افزود چه زماني سران جمهوريخواه متوجه خواهند شد که درباره مساله امنيت مرزي و ساخت ديوار مورد فريب دموکرات ها قرار گرفته اند؟ ديوار را تکميل کنيد!

ستاد انتخاباتي کلينتون با روس ها تباني کرده است
رئيس جمهور آمريکا گفت هيچگونه تباني بين ستاد انتخاباتي وي با روس ها در کار نبوده و اگر هم تباني بوده از سوي ستاد انتخاباتي هيلاري کلينتون صورت پذيرفته است.
دونالد ترامپ در حساب توئيتري خود نوشت: تلاش غير قانوني مولر براي يافتن مجرم خيالي ادامه دارد. هرگز تباني با روسيه در کار نبوده مگر آنچه از سوي ستاد تبليغاتي کلينتون صورت گرفته است. بنابراين هفده دموکرات عصباني به دنبال پيدا کردن هر مورد ممکني در اين زمينه هستند. اين بسيار ناعادلانه و براي کشور بد است و همچنين طبق قانون مجاز نيست.
 
کاهش محبوبيت ترامپ
کاهش محبوبيت دونالد ترامپ و به تعبيري دقيق‌تر نارضايتي از او به شکل بي‌سابقه‌اي روند صعودي به خود گرفته است به طوري وي به تنهايي و با اختلاف درصدر نامحبوب‌ترين رئيس‌جمهور آمريکا قرار دارد.
بنابر تازه‌ترين نظرسنجي‌ها، پايين رفتن ميزان محبوبيت چهل و پنجمين رئيس‌جمهور آمريکا همچنان ادامه دارد.
در اين باره  نتيجه نظرسنجي «مؤسسه گالوپ» در سال 2018 نشان مي‌دهد که ميزان محبوبيت ترامپ به 37 درصد کاهش يافته است.
اين نظرسنجي يک هفته بعد از آن انجام شده که «مايکل ولف» در کتاب «آتش و خشم: درون کاخ سفيد ترامپ» اتهامات شديد و بي‌شماري عليه ترامپ و دولتش از جمله شکاف آشکار ميان رئيس‌جمهور آمريکا و «استيو بنن» استراتژيست سابق وي مطرح کرده است.
کتاب مورد نظر، پشت پرده 9 ماه رياست جمهوري دونالد ترامپ را تشريح مي‌کند و نويسنده در آن، چگونگي انتصاب ترامپ به سمت رئيس جمهور آمريکا را روايت کرده است.
نظرسنجي «پيو» هم نشان مي‌دهد که اکثر آمريکايي‌ها از عملکرد ترامپ ناراضي‌اند.

عملکرد ترامپ جمهوريخواهان را نگران کرده است
جمهوري‌خواهان نسبت به انتخابات آينده رياست جمهوري در آمريکا(2020) ابراز نگراني مي‌کنند. آنها به خوبي مي‌دانند که نارضايتي از ترامپ به شدت روند افزايشي به خود گرفته است. همين امر، دموکرات‌ها را براي تسخير کاخ سفيد و بازگشت دو باره به قدرت اميدوار کرده است. نظرسنجي‌ها هم نشان مي‌دهد اگر «جو بايدن» و يا «برني سندرز» به‌عنوان نامزدهاي احتمالي حزب دموکرات در انتخابات رياست جمهوري سال 2020 در مقابل ترامپ قرار بگيرند، به راحتي مي‌توانند وي را شکست دهند.
در همين راستا نيويورک تايمز با اشاره به تلاش جمهوريخواهان براي شکست رقباي دموکرات خود در انتخابات مياندوره اي آمريکا با توسل به جمع آوري اطلاعات شخصي براي تخريب آنها نوشت : در حالي که دموکرات ها براي کنترل بر مجلس نمايندگان آمريکا و شايد حتي سنا خود را آماده مي کنند ، تنش ها بين کاخ سفيد و اعضاي جمهوريخواه کنگره بر سر اينکه چه کسي مسئول مشکلات سياسي پيش روي اين حزب است ، رو به افزايش است.
اين روزنامه در گزارشي از واشنگتن به قلم جاناتان مارتين و الکساندر برنز در پايگاه اينترنتي خود نوشت : تنش ها بين کاخ سفيد و جمهوريخواهان کنگره در حالي رو به افزايش است که مشاوران ترامپ ميزان بالاي بازنشستگي اعضاي کنگره را عامل مشکلات سياسي پيش روي اين حزب مي دانند و قانونگذاران ، تقصير را به طور مستقيم به گردن روش تفرقه افکنانه رئيس جمهور مي اندازند.
با اين همه ، سران جمهوريخواه در خصوص يک مؤلفه غير منتظره در مبارزات انتخاباتي براي ورود به کنگره توافق دارند: اينکه نمي توانند براي جلب آراء راي دهندگاني که هنوز تصميم نگرفته اند به نامزدهاي کدام حزب راي دهند، به رونق اقتصادي تکيه کنند.
مسئله اي که مايه نگراني سران جمهوريخواه است، اين است که اقتصاد سالم کشور و ترامپ به دو نيروي متقابل تبديل شده اند. به گفته سران حزب، کاهش آمار بيکاري و افزايش توليد ناخالص ملي، در کنار اصلاح مالياتي - که به گفته جمهوريخواهان موجب تقويت رشد اقتصادي شده است- تحت الشعاع اقدامات تنش آفرين رئيس جمهور درباره مهاجرت، ولاديمير پوتين و مسائل ديگر قرار گرفته است. اين اقدامات از اوايل تابستان تاکنون در کاهش محبوبيت عمومي ترامپ به کمتر از 40 درصد و کاهش بخت حزب وي مؤثر بوده است.
تام کول، نماينده جمهوريخواه از ايالت اوکلاهما درباره انتخابات ماه نوامبر گفت: ”اين انتخابات بيشتر، همه پرسي درباره رئيس جمهور است. اگر مجبور بوديم در اين مبارزه انتخاباتي درباره دستاوردهايمان در کنگره و شرايط اقتصادي مبارزه کنيم، فکر مي کنم تقريباً به طور قطع اکثريت را در کنگره حفظ مي کرديم.
گلن بولگر، مامور نظرسنجي جمهوريخواه گفت: ”مردم فکر مي کنند شرايط اقتصادي خوب است اما اين چيزي نيست که به آن راي مي دهند. آنها درباره آشفتگي اين آدم (ترامپ) در کاخ سفيد راي مي دهند.“
دموکرات ها هنوز با چالش هاي خاص خود رو به رو هستند، از جمله مقبوليت نداشتن نانسي پلوسي رهبر اقليت دموکرات مجلس نمايندگان و چپگرايي حزب درباره مسائلي همچون مهاجرت هر دو موضوع ممکن است برخي از راي دهندگان را از راي دادن به دموکرات ها دلسرد کند. همچنين تهديد اينکه دموکرات ها اکثريت را به دست آورند و در نتيجه بتوانند رئيس جمهور را استيضاح کنند ، ممکن است برخي از هواداران وي را پاي صندوق هاي راي بکشاند.
حتي در اين صورت هم، بولگر و بسياري ديگر از شخصيت هاي برجسته جمهوريخواه هم اکنون بر اين باورند که احتمال از دست دادن اکثريت در مجلس نمايندگان وجود دارد. جمهوريخواهان هم اکنون با 23 کرسي بيشتر از دموکرات ها، اکثريت را در اختيار دارند و در اين انتخابات بر سر کسب 60 کرسي با دموکرات ها به شدت مبارزه مي کنند.حزب جمهوريخواه خود را آماده مي کند تا به جاي تبليغ براي برخي از نمايندگان فعلي خود که مورد انتقاد شديد قرار دارند، براي رقابت در مناطقي که جمهوريخواهان آراي مطلوب تري دارند، تبليغ کند.
در سنا هر دو حزب بر سر هشت يا 9 کرسي رقابت مي کنند که بيشتر آنها در اختيار دموکرات ها بود. گروههاي انتخاباتي جمهوريخواهان از جمله ”صندوق رهبري کنگره“ و ”کميته ملي جمهوريخواه کنگره“ هفته هاي اخير ميليون ها دلار صرف حملات فردي به نامزدهاي دموکرات کردند. آنها همچنين آگهي هاي بازرگاني از تلويزيون پخش کردند که در آن کهنه سربازاني که روي ويلچر نشسته بودند، درباره ميهن پرستي برخي از نامزدهاي دموکرات ابراز ترديد مي کردند.
کوين مک کارتي نماينده جمهوريخواه و جانشين احتمالي پل رايان رئيس مجلس نمايندگان اين هفته هنگام ارائه راهبرد در مصاحبه اي در دفتر خود در کنگره هشدار داد اگر قدرت به دست دموکرات ها بيفتد آنها فوراً رئيس جمهور را استيضاح خواهند کرد، در اعمال سياست مهاجرتي مانع ايجاد خواهند کرد و درصدد تصويب قانون خدمات بهداشتي جهاني بر خواهند آمد.
به گفته کارشناسان راهبردي جمهوريخواه، بعد از آنکه دولت سياست جدا کردن کودکان مهاجر از والدينشان را در تابستان اجرا کرد ، ترامپ از پوتين در خصوص نهادهاي اطلاعاتي آمريکا جانبداري کرد و سپس از مرگ سناتور جان مک کين ابراز تاسف چنداني نکرد، ترامپ شمار قابل توجهي از راي دهندگان ميانه رو و متمايل به حزب جمهوريخواه را از خود دور کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ترامپ آمريکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا

دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات مقدماتی درون حزبی جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در پنسیلوانیا پیروز شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ و جو بایدن رئیس جمهور سابق و فعلی آمریکا در انتخابات مقدماتی درون حزبی جمهوری خواهان و دموکرات ها در ایالت پنسیلوانیا پیروز شدند.

براساس این گزارش، ترامپ در انتخابات مقدماتی درون حزبی جمهوری خواهان در پنسیلوانیا 83/4 درصد آرا را به خود اختصاص داد تا بدین ترتیب 67 نمایندگی دیگر از جمهوری خواهان برای شرکت در انتخابات نهایی به رئیس جمهور سابق برسد.

از سوی دیگر در جبهه دموکرات ها نیز، جو بایدن نیز توانست در انتخابات مقدماتی درون حزبی دموکرات ها در پنسیلوانیا، 93/1 درصد آرای دموکرات ها را به خود اختصاص داد تا بدین ترتیب 159 نمایندگی دیگر از دموکرات ها برای شرکت در انتخابات نهایی به وی برسد.

در همین حال، میانگین نظرسنجی های انجام شده نشان می دهد ترامپ با اختلاف اندک 0/4 درصدی نسبت به بایدن در ایالت هایی که رقابت تنگاتنگی بین نامزدها در آنجا وجود دارد، پیشتاز است.  

انتخابات مقدماتی درون حزبی جمهوری خواهان و دموکرات ها برای تعیین نامزد نهایی هر کدام از این احزاب در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر است.

ترامپ و جو بایدن، حدنصاب لازم از آرا برای نامزدی حزب‌های متبوع خود را به دست آوردند و رسماً وارد رقابت انتخاباتی برای بار دوم شدند.

این در حالی است که در اوایل ماه مارس جو بایدن و دونالد ترامپ موفق به کسب نامزدی دموکرات ها و جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا شدند تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می شود. نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد رقابت دوباره بین دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر فشرده و تنگاتنگ است و ترامپ با حدود 2 درصد در تازه ترین نظرسنجی های ملی نسبت به بایدن پیشتاز است.

کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی استترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد