Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فاطمه فولادی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی پنج هزار و ۳۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد لرستان پرداخت‌شده است.

وی بابیان اینکه بیمه اجتماعی به‌منظور توانمندسازی مددجویان پرداخت می‌شود افزود: تاکنون ۱۵۱ نفر از مددجویان تحت حمایت بازنشسته و از تأمین اجتماعی خدمات دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد لرستان به مزایای بیمه برای زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی اشاره کرد و ادامه داد: بیمه به‌منظور اطمینان دادن به افراد برای تأمین آتیه و ایجاد فضای مطمئن برای فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی است.

وی گفت: زنان سرپرست خانوار ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی ۱۸ تا ۵۰ سال مشمول پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی می‌شوند. وزنان تا ۵۵ سال و آقایان تا ۶۰ سال در صورت پرداخت حداقل ۱۰ سال بیمه بازنشسته و از تأمین اجتماعی مستمری دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/م

پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به‌ گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و ان‌شاءالله سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود