Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:07:42 GMT

تمسخر ستاره یوونتوس توسط بازیکنی بی نام و نشان در نروژ

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۶۷۲۸

تمسخر ستاره یوونتوس توسط بازیکنی بی نام و نشان در نروژ

تهران - ایرنا - یک بازیکن نروژی پس از به ثمر رسیدن نخستین گل «کریستیانو رونالدو» مهاجم یوونتوس در سری آ ایتالیا، با انتشار تصویری از آمار قدرت بدنی خودش در مقایسه با این ستاره در نسخه جدید بازی (فیفا 19)، او را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش ایرنا، روزنامه دیلی میل انگلیس روز دوشنبه نوشت: مهاجم تازه وارد یوونتوس سرانجام بعد از 4 هفته در سری آ ایتالیا موفق به گلزنی شد و با 2 گلی که در بازی مقابل ساسولو به ثمر رساند چهارمین برد پیاپی را در فصل جدید برای «ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی این تیم به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستاره 33 ساله پرتغالی در سه بازی نخست تیم جدیدش در خشکسالی گلزنی به ثمر می برد اما در فاصله 5 دقیقه مانده تا پایان نیمه نخست بازی شب گذشته، توپی را که در دهانه دروازه به طور تصادفی به او رسید را به آسانی وارد دروازه حریف کرد.
کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از انتقال 100 میلیون یورویی از مادرید به تورین، در تازه ترین بازی ملی، تیم ملی کشورش را به منظور وفق پیدا کردن هر چه بیشتر با شرایط باشگاه جدیدش همراهی نکرد.
در این بین، پس از به ثمر رسیدن نخستین گل رونالدو، «وگارد لیکفول موبرگ» هافبک نروژی در توییتی ستاره پرتغالی را به تمسخر گرفت.
در تازه ترین نسخه بازی رایانه ای فیفا به نام (فیفا 19)، رونالدو به همراه مسی با امتیاز 94 بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده اند اما در این بازی و در معرفی جز به جز توانایی های بازیکنان، قدرت بدنی رونالدو در مقایسه با موبرگ نروژی در سطح پایین تری قرار دارد.
این در حالی است که موبرگ که در تیم «بودو گلیمت» در لیگ برتر نروژ بازی می کند با انتشار تصویری از آمار قدرت بدنی رونالدو در بازی فیفا 19، با پر رنگ کردن عدد درج شده در بخش قدرت بدنی که از پایین بودن این فاکتور رونالدو در مقایسه با خودش حکایت دارد، فوق ستاره سابق کهکشانی ها را مورد تمسخر قرار داد.
موبرگ از این لحاظ امتیاز 81 را دارد و در سوی مقابل رونالدو که چندی پیش براساس اعلام پزشکان تیم یوونتوس اندامی به شادابی یک جوان 20 ساله را دارا است، امتیاز 79 را از آن خود کرده است.
رونالدو با 2 گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند، به رکورد 400 گل باشگاهی دست یافت.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كريستيانو رونالدو نروژ تمسخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس

درخشش شماره 7 رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ اتفاقی آشنا برای دنیای فوتبال است.

طرفداری | یک شماره 7 دیگر از رئال مادرید در آلیانتس آرنا درخشید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور، نقش اول تساوی ارزشمند رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ بود. ستاره برزیلی با ثبت دو گل تیم کارلو آنچلوتی را از شکست نجات داد و اندوخته‌ای بسیار مناسب برای جدال حساس برگشت فراهم کرد. درخشش وینیسیوس جونیور مقابل بایرن به عنوان شماره 7 رئال مادرید، یاد و خاطره کریستیانو رونالدو را برای خیلی از فوتبال‌دوستان، خصوصاً هواداران لوس‌بلانکوس زنده کرد. اسطوره پرتغالی، ستاره همیشه درخشان رئال برابر بایرن بود و گاهی یک‌تنه پیروزی را برای مادریدی‌ها به ارمغان می‌آورد. CR7 با این که هرگز در بوندسلیگا بازی نکرده، بیش از هر بازیکنی به مانوئل نویر گل زده‌است.

به بهانه عملکرد بسیار خوب وینیسیوس در بازی با بایرن مونیخ، لوکاس وازکز کامنت جالبی را در آخرین پست اینستاگرامی ستاره برزیلی منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

آفرین Cr/vini7 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • چرا هیچ بازیکنی را نباید با رونالدو نازاریو مقایسه کرد؟ (زیرنویس فارسی)
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • برای عمر طولانی‌تر از پله‌ها بروید