Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@07:43:11 GMT

شرور سابقه دار شهرکرد میان مراسم عزاداری دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۶۸۵۶

شرورسابقه داری که با قمه به مردم و ماموران حمله ور شده بود، توسط پلیس شهرکرد زمینگیر شد.

به گزارش پلیس، سرهنگ "سید روح الله موسوی" فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: ماموران در پی کسب خبری مبنی بر قصد یک شرور برای ایجاد درگیری با مردم و برهم زدن نظم عمومی در شهرکرد، این فرد را با هماهنگی مقام قضائی به کلانتری احضار کردند و پس از توجیه وی متعهد شد از هرگونه اقدام مجرمانه و شرارت آمیز خودداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شلیک هوایی برای زمینگیری مرد شرور
فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه این فرد شرور برخلاف تعهد انجام شده، حین برگزاری مراسم عزاداری و ازدحام جمعیت با در دست داشتن یک قبضه قمه به طرف مردم و ماموران حاضر در محل حمله ور شد، افزود: پلیس برای جلوگیری از هرگونه حادثه ناگوار ابتدا با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک هوایی کرد.
دستگیری شرور سابقه دار
این مقام انتظامی در ادامه افزود: ماموران با توجه به اینکه فرد شرور به هشدار‌های پی در پی آن‌ها توجهی نکرد به ناچار وی را از ناحیه پای چپ مورد اصابت گلوله قرار دادند و پس از دستگیری تحت الحفظ به بیمارستان منتقل کردند.
۴۷ فقره سابقه مجرمانه
وی تصریح کرد: ماموران با بررسی انجام شده دریافتند متهم دارای ۴۷ فقره سابقه شرارت است که از آن جمله می‌توان به مشارکت داشتن وی در آتش سوزی زندان شهرکرد در سال ۱۳۹۴ و مرگ ۱۱ زندانی اشاره کرد.

سرهنگ موسوی در پایان با اشاره به اظهار رضایت مردم از اقدام مقتدرانه و به موقع پلیس، تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی با مخلان نظم و آرامش مردم قاطعانه برخورد می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شرور شهرکرد اتش زدن زندان دستگیری شرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۶۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از یک واحد صنفی متخلف خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد