Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،سي و هشتمين نشست كميسيون ميراث فرهنگي،گردشگري و روابط بين الملل شوراي اسلامي شهر يزد با حضور معاون هماهنگي اموراقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد برگزار شد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد گفت: سال هاي زيادي از توجه به موضوع برند سازي و معرفي ارزش هاي شاخص شهرها و مناطق مختلف در دنيا مي گذرد و تحقق اين امر در كشور ما نيز نيازمند رويكردي فرابخشي و جمعي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علي زيني وند افزود:استان يزد از ظرفيت هاي شاخص و كم نظيري در سطح ملي و بين المللي برخوردار است كه متاسفانه براي مخاطبان هدف به خوبي معرفي نشده است و برندسازي بر مبناي تصميم منطقي و تخصصي مي تواند اين كاستي را جبران کند.

زيني وند افزود: با هم انديشي از گروه هاي مختلف و مبتني بر نظرات نخبگان فرهنگي،هنري,ارزش های مذهبی و اجتماعي از يك سو و توجه به عرف و ارزش هاي جامعه از سوي ديگر مي توان به برند واحدي براي معرفي شهر يزد در تمام عرصه ها رسيد.

وي گفت:نساجي،صنايع دستي،آثار تاريخي،شيريني،محصولات كنجدي و ساير شاخصه هاي يزد نيازمند ارائه دید  اثرگذارتري با دیدمان  فرهنگي و اقتصادي هستند تا فرصت هاي موجود در مسير حفظ هويت شهر و رونق ساير بخش ها قرار گيرد.

معاون استاندار يزد با اعلام آمادگي  دستگاه هاي اجرايي استان براي همكاري در زمينه برندسازي افزود:تحقق اين امر نيازمند مشاركت و همفكري تمام بخش ها به ويژه نهادهاي مردمي و اجتماعي است تا برند شهر يزد با اعتبار بالايي از سوي جامعه به مخاطبان هدف معرفي شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد شاخص نخبگان مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه ۹۵ غرفه از ۱۵ استان شامل زنجان، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، قزوین، گیلان، کردستان، فارس، کرمانشاه، البزر، یزد، خراسان رضوی، لرستان و خوزستان برپا شده است.

قندیلی، مهمترین هدف برگزاری جشنواره ملی اقوام را معرفی و بیان اصالت‌های اقوام ایرانی، تقویت و معرفی هویت ایرانی و اسلامی، تقویت همگرایی ملی و معرفی توانمندی‌های اقوام ایرانی ذکر کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی موجب می‌شود تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم و فرهنگ و هویت خودمان را در میان نسل جوان تقویت کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه در زنجان به مدت ۶ روز برگزار می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان زنجان برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • صلیب سرخ: شرایط انسانی در افغانستان وخیم و نیازمند رویکرد جدیدی است
  • سهم ناچیز خراسان جنوبی در حوزه صادرات سنگ قیمتی
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم