Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، ثبت‌نام اینترنتی برای دریافت کارت حضور در یازدهمین جشنواره دو سالانه بین‌المللی پویانمایی تهران از روز 25 شهریور آغاز و تا 1 آذر ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی:

 www.tehran-animafestival.ir

فرم ثبت‌نام را مشاهده و تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره، پس از بررسی درخواست‌ها، بر اساس تخصص، تحصیلات مرتبط و تجربه‌های علاقه‌مندان و ظرفیت سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم‌ها، اقدام به اولویت‌بندی و صدور کارت برای علاقه‌مندان خواهد شد.

گفتنی است؛ یازدهمین جشنواره بین‌المللی دو سالانه پویانمایی تهران در روزهای ۱۲تا ۱۶اسفند ۱۳۹۷در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حجاب فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنا جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزینه از والدین بر اساس الگوی جدید تعیین شهریه کودکستان‌ها

همتی فر، رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: تعیین شهریه کودکستان‌ها، یکی از تکالیف سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است که در قوانین و ضوابط به آن اشاره شده است.

او با بیان این که شهریه بر اساس آئین نامه و ضوابط بررسی شده؛ ادامه داد: برای شهریه کودکستان‌ها الگوی جدیدی طراحی شده و بر همان اساس هزینه‌ها از والدین گرفته می‌شود.

وی افزود: بخشی از تخلفات و انحراف فعالیت مراکز پیشین بر اساس قوانین مصوب پایین بودن شهریه بوده است.

او با بیان این که الگوی جدید برای شهریه در نظر گرفته شده؛ تصریح کرد: بر اساس الگوی جدید به شکل سامانه‌ای فرایند محاسبه و تعیین شهریه طراحی شده است.

همتی فر گفت: در حال حاضر در فرایند تعیین و تصویب شهریه کودکستان‌ها هستیم.  موسسان کودکستان‌ها موظف هستند مدارک مستند را در سامانه بارگذاری کنند تا میزان شهریه مشخص شود.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اظهار کرد: در صورتی که کارشناسان اطلاعات ثبت شده را تایید کنند نرخ‌نامه ابلاغ شده و به طور همزمان در سامانه کودکستان‌یاب قابل دسترس خانواده ‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می شود
  • دریافت هزینه از والدین بر اساس الگوی جدید تعیین شهریه کودکستان‌ها
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • درخشش تسنیم در جشنواره رسانه‌ای لرستان/ ۳ خبرنگار برتر شدند