Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان عصر دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: ژاله اصلانی از گیلان در مرحله نخست مسابقات دو و میدانی لیگ امید دختران کشور مقام دوم و مدال نقره را از آن خود کرد.
سعید علیپور افزود: بر این اساس این ورزشکار شایسته گیلانی در ماده 3000 متر با مانع با حریفان خود به رقابت پرداخت که در نهابت توانست پس از دونده ای از زنجان ، مقام دوم این رشته را کسب و مدال نقره این دوره از مسابقات را بر گردن بیاویزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در مرحله نخست رقابت های دو و میدنی لیگ امید دختران کشور ، زبده ترین ورزشکاران این رده سنی از استان های مختلف کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران با هم به رقابت پرداختند.
وی بیان کرد: بر اساس آیین نامه مصوب فدراسیون دو و میدانی ورزشکاران شرکت کننده در ابن دوره از مسابقات ، در مواد 200 متر، 100متر با مانع ، 800 متر ، 3000 متر با مانع ، پنج کیلومتر پیاده روی، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرش طول و پرش ارتفاع با هم به رقابت پرداختند.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین در پابان با توجه به اعلام رکوردهای حدنصاب، هر ورزشکاری که موفق به ثبت آن شد از سوی فدراسیون دو و میدانی جایزه دریافت و به مرحله بعدی مسابقات کشور راه خواهد یافت که بر این اساس، ژاله اصلانی دونده شاییته گیلانی با کسب مقام دوم رشته 3000 متر با مانع ، به مرحله دوم این رقابت ها نیز صعود کرد.
7285 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آیین نامه اداره کل ورزش و جوانان استان های مختلف کشور پیاده روی روابط عمومی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، تیم‌های ایران، اردن،‌ لبنان، سوریه، بحرین، کویت، عراق و عربستان از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن و در چارچوب رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در دو بخش دختران و پسران به میدان خواهند رفت.
امیر کسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند.
گفتنی است تیم‌های تنیس دختران و پسران ایران که در اردن به سر می‌برند تمرینات خود را برگزار کرده و آماده پیکار با رقبای خود هستند.

دیگر خبرها

  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان