Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حین حرکت در بزرگراه تهران به سمت کرج، به شدت با سه دستگاه خودرو برخورد کرد.

ساعت 19:52 شب گذشته تصادف Crash شدید چند خودرو در بزرگراه تهران ـ کرج به سمت کرج به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه‌ 20 به محل حادثه Incident اعزام شدند.

غلامرضا گودرزی؛ فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه 20 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 حین حرکت در بزرگراه تهران به سمت کرج، ورودی پیکان‌شهر با یک خودروی سواری پژو 206 و پس از انحرف از مسیر اصلی با یک دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس برخورد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در پی این حادثه راننده و دو سرنشین خودروی 206 و راننده خودرو 405 دچار مصدومیت شدید شده و خودروی پژو 405 نیز از ناحیه موتور دچار آتش‌سوزی شده بود.

گودرزی خاطرنشان کرد: مصدومان قبل از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو ها خارج و آتش‌سوزی خودروی پژو 405 با خاموش‌کننده دستی توسط رانندگان خودروهای عبوری خاموش شده بود.

آتش‌نشانان بی‌درنگ با اجرای عملیات ایمن‌سازی، از بروز حادثه، خطرات احتمالی و نشت بنزین خودور 206 جلوگیری کردند و مصدومان را تحویل عوامل اورژانس دادند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

توهین سخنگوی شورای شهر نیشابور به اباعبدالله(ع)

72 کبوتر را در ایران زنده زنده آتش زدند! + فیلم تکاندهنده

آقازاده ها برای فرار از جرایم نام خانوادگی شان را تغییر می دهند؟!

مرگ تلخ مسافر کربلا در بازگشت به ایران!

رفتار وحشیانه منصور و مادرش با نرگس / او را بی حجاب بیرون انداختند

شرط مسخره نسرین با دوست قدیمی اش / مرد عاشق پیشه آبرویش را باخت!

تجاوز گروهی 12 سرباز به دختر 19 ساله / ناگفته های تلخ دختر جوان + عکس

عکس شناگر امریکایی که لقمه کوسه سفید شد + جزییات

راز مرگ شهریار لو رفت!

تازه ترین جزییات از قتل بیت کوینی در مشهد! + عکس

قتل سریالی 4 زن خاص! / یک زن قاتل را لو داد!

کشف جسد دختر 10 ساله در پارک / مظنون مرد 41 ساله است! + عکس

زن مدلینگ به دار آویخته شد! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تصادف Crash حادثه Incident اخبار حوادث تهران کرج تصاویر اتوبان زنجیره ای عکس دختر زن مرد ایران فیلم قتل قربانی ازدواج جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور قوچان به چناران ۶ مصدوم برجای گذاشت

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان گفت: در اثر برخورد دو خودروی سواری در محور چناران به قوچان ۶ نفر مصدوم شدند.

محمدرضایی رکن‌آبادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه این تصادف بین دو خودروی پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ به وقوع پیوست، اظهار کرد: پس از اعلام حادثه‌ای مبنی بر برخورد دو خودروی سواری در محور چناران به قوچان کیلومتر ۶۳ نزدیک دو راهی هودانلو به عوامل پایگاه شهید یوسف کلاهدوز بلافاصله عوامل با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد در این حادثه ۵ سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ و راننده خودرو پژو ۲۰۶ دچار مصدومیت شده‌اند.

 رئیس جمعیت هلال‌احمر قوچان بیان کرد: اقدامات درمانی اولیه توسط عوامل اورژانس و هلال‌احمر انجام شد و مصدوم حادثه به مرکز درمانی بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان برای مداوای بیشتر انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر
  • تصادف در محور قوچان به چناران ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-رشت با ۱۰ مصدوم
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان