Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس، اصغر گروسی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: نخستین همایش نمایشی عاشوراییان در دهه دوم محرم تا اربعین حسینی برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این همایش در قالب نمایشهای خیابانی است و هنرمندان تا ۲۰ محرم فرصت دارند آثار خود را جهت شرکت در این همایش و عرض ارادت هنرمندان با زبان هنر به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس با بیان آنکه موضوعات نمایش های خیابانی باید متناسب با محرم و فرهنگ عاشورا باشد، گفت: از بین نمایش های اجرا شده ۵ کار توسط حوزه هنری حمایت می شود و برگزیده ها برای اجرا به تهران معرفی می شوند.

مسئول مرکز نماش حوزه هنری استان فارس افزود: آثار منتخب با هماهنگی در مسیر پیاده روی اربعین در داخل و خارج از کشور اجرا میشود که علاوه برتوانمندی هنرمندان فارس، گویشهای فرهنگ عاشورا را نشان می دهد. گروسی با بیان اینکه این هماش در قالب استانی برگزارمی شود، بیان کرد: تمامی شهرستانهای استان فارس در این همایش شرکت دارند و آثار نمایشی نیز هم در شیراز و هم در استان اجرا خواهند شد.

کد خبر 4405820

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری فارس عاشورا ماه محرم ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی خرم آباد احتکار مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بنا به اعلام شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی سالن‌های نمایشی روز جمعه ۱۴ و شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ ماه، به دلیل تقارن با شهادت امام جعفر صادق (ع) سالن‌های نمایشی اجرا نخواهند داشت.

بنابراین همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود