Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > قضایی - ایسنا نوشت: رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی در رابطه با خبری مبنی بر اعلام حکم ارتداد برای امیرتتلو اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت که این فرد پرونده‌ای در این استان ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری در خصوص خبری که امروز در فضای مجازی مرتبط با تتلو منتشر شد، با بیان این که «اطلاعی در رابطه با این موضوع ندارم» اظهار کرد: فرد مذکور در حوزه استان خراسان رضوی پرونده‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال گفت: همچنین این مسأله در حوزه کاری دادگستری استان قرار ندارد.

بر اساس این گزارش، امروز در فضای مجازی خبری مبنی بر صدور حکم ارتداد برای این خواننده به دلیل توهین به ائمه منتشر شد.

42237

کلید واژه‌ها : تتلو (امیرحسین مقصودلو) - قوه قضاییه -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تتلو امیرحسین مقصودلو قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، برخی منابع خبری در روزهای گذشته از احتمال خروج رهبران جنبش مقامت اسلامی فلسطنی (حماس) از قطر خبردادند.

این منابع خبری مدعی شدند که رهبران سیاسی جنبش حماس با افزایش فشار اعضای کنگره آمریکا بر دوحه در رابطه با میانجیگری میان اسرائیل و جنبش حماس در حال بررسی انتقال مقر خود به خارج از قطر هستند.

امروز (یکشنبه) برخی منابع غیر رسمی از تصمیم قطر برای بل.که کردن پول‌های حماس در بانک‌های این کشور و مهلت 72 ساعته دوحه به رهبران حماس برای خروج از این کشور و انتقال به مکان دیگری خبردادند.

ولید الکیلانی، مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حماس در گفت‌وگو با خبرنگار تقریب، این اخبار را از اساس غیرصحیح خواند و تصریح کرد که منشأ همه این اخبار رسانه‌های عبری و آمریکایی هستند که قصد دارند با تحت فشار قرار دادن رهبران این جنبش از نظر سیاسی، رسانه‌ای و روانی آنها را مجبور کنند در مسئله مذاکرات از مواضع خود کوتاه بیایند.

وی تاکیدکرد : این رسانه‌ها هرگز به اهداف خود نخواهند رسید و موضع جنبش حماس مانند کوه‌های فلسطین ثابت است.

دیگر خبرها

  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • شوخی گلزار با مردم
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • محمدرضا گلزار و «پانتومیم» نمره قبولی می‌گیرند؟
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • حماس اخبار منتشر شده در خصوص خروج از قطر را تکذیب کرد