Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۹۷ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان و همدان خبر داد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک، مشخص شد این باند قصد انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به منظور جلوگیری از خرد شدن مواد مخدر در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمندانه با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، خودرو سواری متهمان در استان خوزستان شناسایی و متوقف که در بازرسی از آن 97کیلوگرم تریاک کشف و تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کامرانی صالح بیان کرد: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با روحیه جهادی و پرسنل خدوم انتظامی باعث شده که قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

انتهای پیام/ن

R41405/P1361/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای که اقدام به توزیع گسترده هروئین در شهر اصفهان می‌کردند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه، یکی از عوامل اصلی قاچاق و توزیع هروئین در شهر اصفهان را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفی گاه خود دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم با تشکیل باندی اقدام به توزیع هروئین‌ها بین افراد معتاد می‌کرد، افزود: در ادامه مخفی گاه تمام همدستان متهم که چهار نفر بودند شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی گفت: در این عملیات ۱۰ کیلو هروئین کشف و دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

کد خبر 739481

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان داورزن
  • کشف ۹۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مخدر تریاک در شهرستان داورزن
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر