Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@18:21:07 GMT

سوئیس تائید اعتبار دیپلمات‌های روس را سخت‌تر کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۷۸۷۰

سوئیس تائید اعتبار دیپلمات‌های روس را سخت‌تر کرد

به گزارش پارس نیوز، 

سخنگوی وزارت خارجه سوئیس اعلام کرد وزارت خارجه روسیه را به توقف فوری اقدامات غیرقانونی در سوئیس علیه نهادهای این کشور ترغیب کرده و اعلام کرده بررسی درخواست‌ استوارنامه‌های سفرای روسیه سخت‌تر از قبل شده است.

در 16 سپتامبر روزنامه سوئیسی Tages-Anzeiger مقاله‌ای منتشر کرد که در آن ادعا شده بود از هر چهار دیپلمات روسیه در سوئیس یک نفر جاسوس اطلاعاتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه همچنین اعلام کرد نماینده دایم روسیه در دفتر سازمان ملل در ژنو به طور جدی درگیر اقدامات جاسوسی بوده است.

این ادعاها در حالی مطرح شد که هیچ مدرکی در اثبات آن‌ها ارائه نشد. سفارت روسیه گزارش رسانه‌ای سوئیس را بی اساس خواند و آن را محکوم کرد. سفارت روسیه در سوئیس اعلام کرد این ادعا روزنامه سوئیسی فاقد هر گونه مدرک است.

دو روزنامه دولتی سوئیسی اخیراً از گزارش نهادهای امنیتی این کشور به دولت درباره جاسوسی دیپلمات‌های روس در سوئیس خبر دادند. این دو روزنامه سوئیسی با ادعای اینکه تاکنون «سرویس اطلاعاتی فدرال» شماری از دیپلمات‌های جاسوس روس را شناسایی کرده افزود تمرکز اصلی جاسوسهای روس در شهر ژنو است، جایی که محل اقامت هیئت دائم روسیه در مقابل دفتر سازمان ملل قرار دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: وزارت خارجه روسیه سازمان ملل دولت جاسوسی دولت رسانه سازمان ملل وزارت خارجه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۷۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان

پس از پیروزهایی فوتسال افغانستان که خبرهای خوشی را برای مردم این کشور مخابره کردند، دیپلمات‌های طالبان در تهران نیز برای قدردانی، میزبان تیم ملی کشورشان شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال افغانستان که در یک بازی جذاب در آخرین بازی با نتیجه 5 بر 3 از سد قزاقستان گذشت، اولین حضور خود را در جام جهانی فوتسال در تاریخ کشورش به ثبت رساند.

پیروزهای تیم ملی فوتسال افغانستان که سکان داری آن را «مجید مرتضایی» سرمربی ایرانی به عهده دارد، همدلی دیگری از دو ملت را این بار در عرصه ورزش روایت کرد.

سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان در نشست خبری پیش از این مسابقه گفته بود: «آسیا باید باور کند که قدرتی بنام افغانستان در فوتسال وجود دارد.»

راهیابی فوتسال افغانستان به جام جهانی فوتسال، شادی و تبریک‌های پرشماری را حتی در میان مخالفان و موافقان سیاسی این کشور در پی داشت.

سخنگوی طالبان راهیابی تیم فوتسال افغانستان را به جام جهانی یک موفقیت بزرگ ورزشی خواند و در همین حال مخالفان سیاسی حکومت کنونی کابل نیز لب به تحسین گشودند.

دهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از 14 سپتامبر تا 6 اکتبر 2024 در ازبکستان برگزار می‌شود و 24 تیم در آن حضور خواهند داشت.

یک ایرانی هدایت فوتسال افغانستان را برعهده گرفتمربی مشهدی سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان شد

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • آخرین تحولات اوکراین| هشدار ژنرال ناتو درباره امکان توقف حمایت نظامی غرب از کی‌یف
  • تحولات اوکراین| کمک نظامی آمریکا قادر به توقف روسیه نیست
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • روزنامه ایتالیایی: ناتو در جنگ اوکراین برای خود دو خط قرمز مشخص کرده است
  • شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تائید کرد
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران