Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته روابط عمومی و فرهنگی تور دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان گفت: حضور 11 تیم خارجی و 4 تیم ایرانی در این تور قطعی شده است.

ناصر هوشیار مسئول کمیته روابط عمومی و فرهنگی سی و سومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تبریز، در خصوص برگزاری این دوره از تور اظهار داشت: تا این لحظه که من با شما صحبت می‌کنم، حضور 11 تیم خارجی و 4 تیم ایرانی در این رقابت‌ها قطعی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم‌های شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد، تیم ملی و یک تیم تبریزی دیگر از تیم‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها خواهند بود. البته احتمال این موضوع وجود دارد که تا چند روز دیگر برخی تیم‌های دیگر اضافه شوند.

مسئول کمیته روابط عمومی تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم که بهترین دوره از این تور را بهتر از سال‌های گذشته برگزار کنیم. هدف از برگزاری چنین تور‌های بین‌المللی نشان دادن زیبایی‌ها و مکان‌های گردشگری هستیم. به همین علت از برخی سازمان‌ها علی الخصوص شهرداری تبریز درخواست داریم که از این بابت کمک حال تور باشند.

هوشیار در ارتباط با وضعیت نه چندان جالب توجه تیم شهرداری تبریز گفت: این تیم در دوره قبلی تور توانست عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کند و یکی از بهترین‌ تیم‌های دوچرخه‌سواری در قاره آسیا است. اما متاسفانه مسئولان شهرداری تبریز اصلا توجه جالب توجهی به این تیم ندارند و چندان وضعیت مناسبی هم ندارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ایران تیم ملی دوچرخه سواری زیبایی گردشگری رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی

آخرین قیمت انواع خودرو بنز برای امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت بنز صفر در بازار

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت بنز E ۲۰۰ مدل یک کلید صفر مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۹ میلیارد تومان شد که در دو هفته اخیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رشد داشته است.

مدل ۲۰۱۷ این خودرو نیز به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت مرسدس بنز E ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ چهار کلید ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد.

قیمت بنز C ۲۰۰ کارکرده مدل ۲۰۱۴ در بازار ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

بنز کارکرده CLS ۵۰۰ مدل ۲۰۰۹ نیز ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو‌های بنز در بازار به دست خواهید آورد. ​

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود