Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیدیه گفت: رزمایش محمدرسول‌الله با هدف ایجاد امید, وحدت و همدلی بین مردم و نیروهای ارزشی برگزار شد. ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ استانها خوزستان نظرات

 سرگرد مهدی کوهستانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه امیدیه امروز درمورد رزمایش محمد رسول‌الله در امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در امیدیه، اظهار داشت: رزمایش محمد رسول‌الله که با هدف ایجاد همدلی, وحدت و امید بین نیروهای ارزشی, سپاهی, بسیجی و مردم و خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان طراحی شده بود توسط گردان‌های بیت المقدس دفاعی و امنیتی و گروه‌های جهادی بسیج امیدیه همزمان با سراسر کشور در بازار و گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهم‌ترین قسمت این رزمایش حضور نیروهای جهادی در سه بخش پزشکی و سلامت, ساخت و ساز و نوسازی مدارس است که پس از اجرای آن در قالب اکیپ‌هایی به مناطق محروم و حاشیه‌ای شهرستان اعزام و خدمات‌رسانی می‌کنند.

کوهستانی خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان را یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مراسم عنوان و بیان کرد: هدف از اجرای برنامه ایجاد وحدت و همدلی بین نیروها و مردم و خنثی کردن توطئه کسانی بود که چهل سال است در حال برنامه‌ریزی برای نرسیدن این نظام به چهل سالگی هستند و از هیچ تلاشی برای رسیدن به هدف خود فروگذار نمی‌کنند.

وی همچنین به پیام این رزمایش اشاره و عنوان کرد: شعار رزمایش, اقتدار بسیج برای همدلی و همبستگی بین مردم و بسیج و نیروهای ارزشی بود که برای اجرای آن تمرینات آمادگی متناوبی در طی سال انجام شد تا نیروها آماده برگزاری آن شده, و بتوانند پیام بسیج را به گوش همه برسانند.

توجه به فرموده حضرت امام خامنه‌ای درباره خوشبین بودن به آینده, قسمت دیگری از حرف‌های فرمانده سپاه امیدیه بود که در توضیح آن بیان کرد: مردم نسبت به آینده این نظام و انقلاب خوشبین بوده و ولایت فقیه را قبول دارند, و به حرف ایشان مبنی بر روشن بودن آینده ایمان و به بهبود اوضاع امید دارند.

وی در پایان به از خودگذشتگی نیروهای بسیجی در تمام عرصه‌ها اشاره کرد و افزود: نیروهای بسیجی با تمام توان وارد میدان شدند تا از ولایت دفاع کنند و ما شاهد آن هستیم که به‌خاطر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی, حاضر به جانفشانی با اموال و جان‌های خود بوده و هیچ ابایی از ایثار در راه خدا و خدمت به خلق او ندارند.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم یادواره شهدای دفاع‌مقدس و شهدای مدافع حرم فردو با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و مردم بصیر قم در حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه (س) برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد و با روایت‌گری راوی دفاع‌مقدس حسین کاجی و اجرای مهدی اعرابی، شامگاه پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام‌خمینی (ره) انجام می‌پذیرد.

روستای فردو در دوران دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و کشور کرده و به گفته اهالی این روستای شهید پرور، ۵۰۰ نفر از این روستا به عنوان رزمنده در جبهه‌های حق علیه باطل و مناطق عملیاتی حضور داشتند که ۲۵۰ نفر از آن‌ها جانباز و پنج نفر نیز سال‌ها در زندان بعثی‌ها اسیر بودند.

روستای فردو ۱۰۸ نفر از بهترین‌های خود را در لبیک به ندای هل من ناصر خمینی کبیر تقدیم اسلام کرده که شش نفر از آنها از سرداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم بودند.

کد خبر 6085176

دیگر خبرها

  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود