Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@12:24:21 GMT

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۸۱۷۸

نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های با آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و دکترای حرفه‌ای سال ۱۳۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، شـرکت‌کننـدگان در انتخاب رشته رشته‌های با آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و دکترای حرفه‌ای سال ۱۳۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه بـه سـامانه اعـلام نتـــایج مرکــــز ســـنجش و پــــذیرش دانشـــگاه آزاد اسلامی بــــه نشــــانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.org از نتیجه آن مطلع شوند.

داوطلبانی که در گزینش‌های مختلف رشته‌های بـا آزمـون در بیش از یک رشته‌محل نظـام آموزشـی پذیرفتـه شـده باشـند، می‌توانند به انتخاب خود فقط در یکی از رشته‌محـل‌هـای اعـلام‌شده ثبت‌نام کرده و به تحصیل بپردازند.

پذیرفته‌شدگان همه رشته‌ها بدون توجه به زمان شروع بـه تحصیل مندرج در کارنامه اعلام نتـایج بایـد شخصـاً در یکـی از روزهــای دوشــنبه و ســه‌شــنبه ۲۶ و ۲۷ شــهریور با در دست داشـتن مـدارک لازم جهـت ثبـت‌نـام بـه واحـدهای ذیربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتـی مرکـز سـنجش و پــذیرش دانشــگاه آزاد اسلامی بــه آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسـلامی بـه آدرسiau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

پذیرفته‌شدگان واحـدهای علـوم و تحقیقـات، تهران مرکزی، تهران جنـوب، تهـران شـمال، پزشـکی تهـران، بروجرد، سنندج، نجف‌آباد، تبریز، کـرج، قـم ، شـیراز ، پرنـد، مشهد، همدان، اراک و شهرری جهت اطلاع از چگـونگی و زمان ثبت‌نام به آدرس سایت آن واحدها مراجعه کنند.

اعـلام‌شـدگان ذخیـره بایـد در روزهـای تعیـین‌شـده بـه واحدهای دانشگاهی مراجعه کرده و آمادگی خود را کتبـا طبـق فرم مخصوص و در قبال دریافت رسید از مسئولان مربوطه، بـرای ثبــت‌نــام اعــلام کنند. ســپس در ســاعت ۹ صــبح روز شــنبه ۳۱ شهریور به واحدهای دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند تـا در صورت عدم تکمیل ظرفیت با پذیرفته‌شدگان اصلی و وجـود ظرفیت باقیمانده، با رعایت حق تقدم نمره تا حد تکمیل ظرفیت مصوب، ثبت نام شوند.

عدم مراجعه پذیرفتـه‌شـدگان در روز و سـاعت مقـرر بـه منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفتـه نخواهد شد.

با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خـارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خـارجی مقـیم متعاقـب انجـام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌هـای اقـامتی اتبـاع مزبـور و اعـلام رسـمی آن توسـط آن اداره خواهـد بـود و تـا قبـل از آن، پذیرش این افراد به صورت موقت است.

همچنین شروع کلاس‌های درس هر واحد یـا مرکـز دانشـگاهی بـا توجه به امکانات آموزشی در مهر ماه یا بهمن مـاه سـال جـاری و زمان تشکیل کلاس در صبح یا عصر یا هر دو وقت خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اصل دیپلم کامل متوسـطه یـا اصـل گـواهی قبـولی پایـان تحصیلات نظام‌قدیم متوسطه و یا اصل گواهی اتمـام دوره پـیش‌دانشگاهی نظام جدید متوسطه، به همراه تصویر آنها، اصــل شناســنامه عکــس‌دار و دو بــرگ تصــویر از تمــام صفحات آن، اصل و یک برگ کپی کارت ملی، شــش قطعــه عکــس ۴*۳ تمــام‌رخ کــه اخیــرا تهیــه و مشخصات پذیرفته‌شده در پشـت آنهـا نوشـته شـده باشـد (بـرای مشمولین ۱۲ قطعه)، اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص‌کننـده وضـعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته‌شدگان مرد و تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت‌نـام ازجمله مدارک لازم برای ثبت‌نام است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تاسیس دانشکده داروسازی در این دانشگاه خبر داد و گفت: در نیم‌سال آینده پذیرش دانشجو در رشته داروسازی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، محمدباقر خادم‌عرفان با اشاره به به دستاوردهای معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در یک‌سال اخیر، اظهار کرد: در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در حوزه آموزشی بیش از سه هزار و ۵۰۰ دانشجو در پنج دانشکده مشغول به تحصیل بوده و علاوه بر این، ۲۳۰ دانشجوی بین‌المللی نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: در سال گذشته رشته‌های زیادی به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه شدند که شامل هشت رشته در مقاطع مختلف تحصیلی از کارشناسی ارشد و دکترا تخصصی پی‌اچ دی و همچنین دکترای تخصصی بالینی در بخش رزیدنتی بودند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ایجاد دانشکده داروسازی در کردستان خبر داد و گفت: مقدمات تأسیس دانشکده داروسازی هم دنبال و موافقت‌های کلی انجام شده است که امیدواریم بتوانیم در نیم‌سال آینده پذیرش دانشجو در رشته داروسازی هم در زمینه پذیرش دانشجویان داخلی و هم دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان محقق شود.

خادم عرفان تصریح کرد: از افتخارات دیگر این دانشگاه این است که دانشگاه علوم پزشکی کردستان در رده‌بندی‌های بین‌المللی از جمله تایمز دارای شرایط بسیار خوبی است و در سال‌های گذشته نیز شرایط خوبی داشتیم که تداوم این جریان را اکنون نیز شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های دانشگاه به تبع سیاست‌گذاری‌های کلی، افزایش تعداد دانشجویان بین‌المللی و افزایش ارتباطات بین‌المللی است که جایگاه دانشگاه علوم پزشکی کردستان را به خوبی ارتقا خواهد داد.

کد خبر 739900

دیگر خبرها

  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی آزاد از ۱۰ فروردین + اسامی دعوت‌شدگان
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری