Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما اصغر آرزومند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله(ره) در ابتداي نشست خبري ، خبراز شناسايي شهيد عزيزاله محمدي که جزء شهداي گمنام باقرشهر بود داد که پس از سال‌ها جسد او شناسایی شده  و تشییع ‌پیکر پاک او روز ۲۷ شهریورماه، ساعت ۱۰ از جلوی مصلی باقرشهر برگزار می‌شود اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آرزومند گفت:رزمندگان اسلام با تأسی از حادثه عظیم عاشورا بر دشمنان پیروز شدند، در همین راستا ما چند برنامه محوری داریم، یادمان عملیات ثامن‌الائمه در دوکوهه و حوزه‌های مقاومت و شکست حصر آبادان در قالب نمایشگاه از جمله برنامه‌های ناحیه در هفته دفاع مقدس است.
سرهنگ آرزومندی افزود: بازسازی عملیات شکست حصر آبادان، رژه ۳۱ شهریور با حضور گردان‌های امام علی(ع) و عاشورا، احداث و افتتاحیه یادمان شهید حججی توسط حوزه بسیج خواهران در بهشت زهرا(س)، سرکشی به خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، نمایشگاه دوران دفاع مقدس با رویکرد اقتصاد مقاومتی و تلفیقی از ایام محرم در گلحصار، اعزام راوی به مدارس و برگزاری مسابقات ورزشی در پایگاه‌های مدارس از دیگر برنامه‌های این هفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله(ره)، ادامه داد: برگزاری یادواره شهید مدافع حرم در قلعه نو، مانور فرهنگی با حضور بانوان بسیجی، نواختن زنگ مقاومت، برگزاری برنامه آبروی محله با حضور خانواده شهید همان محله، مسابقه کتابخوانی درباره دفاع مقدس در سطح مدارس و مساجد، برگزاری مسابقات قهرمانی حوزه و‌ مدارس، مسابقه ورزشی کوهپیمایی، گردهمایی دانشجویان و طلاب در دوم مهرماه نیز در این هفته برگزار می‌شود.
وی گفت: در هفته دفاع مقدس و ایام محرم گروه‌های جهادی اعم از بانوان و آقایان فعال‌تر شده و در روستاها حضور پیدا می‌کنند که حدود ۸۰ گروه می‌شوند.
آرزومندي تصریح کرد: در طی این مدت 640 نفر برای فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و سلامت در اردوهای جهادی شرکت کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: 580 برنامه فرهنگي هفته دفاع مقدس سپاه باقرشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جمشیدپور در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: نخستین برنامه پیاده‌روی خانوادگی ویژه کادر سپاه و بسیج و سپس همایش حکمت مطهر در راستای آشنایی با مبادی فکری شهید مطهری به شکل استانی و در همه شهرستان‌ها است.

وی تأکید کرد: غبارروبی مزار شهدا، ۱۹ مسابقه کتابخوانی ویژه کارکنان و بسیجیان از دیگر برنامه‌ها است و بسیج جامعه زنان نیز مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب عفاف و حجاب شهید مطهری ویژه بانوان بسیجی برگزار خواهد کرد.

معاون عقیدتی و سیاسی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری ده لیگ ورزشی، حضور دانش‌آموزان و معلمان در نماز جمعه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و حلقات میانی ویژه صالحین، تجلیل از خانواده شهدا و راویان پیشکسوت، دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه برنامه‌های دیگری است که در این هفته برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091308

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی