Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در پیامی درگذشت دو تن از دانشجویان رشته مهندسی پزشکی این دانشگاه را به خانواده داغدار آنان تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، در پیام تسلیت سیف‌الله فضل‌اللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم خطاب به خانواده مرحوم سید محمدجواد برقعی و شادروان محمدجواد دهقان آمده است: «درگذشت فرزندان گرامیتان مرحوم سید محمدجواد برقعی و محمدجواد دهقان از دانشجویان مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم موجب تأسف و تألم خاطر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این ضایعه را به شما تسلیت گفته و از خداوند برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.

به گزارش آنا، مراسم یادبود این دو دانشجوی فقید، امروز دوشنبه با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه، خانواده داغدار آنان و جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قم در نمازخانه دانشکده علوم پزشکی و علوم پایه دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/4065/4062/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد قربانی گلشن‌آبادی معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن حضور در کلاس نوستالوژیکی دانشجویان ورودی سال 1372 رشته علوم اجتماعی تبریک روز معلم به استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: با توجه به اوضاع سیاسی جهان و شرایط پیش آمده وظیفه استادان این است که تمامی مفاهیم روز دنیا را به دانشجویان ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند