Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمود الهام‌بخش در در نشستی با فرهیختگان فرهنگ و ادب پارسی استان یزد در فرمانداری یزد، با بیان اینکه راه‌اندازی شورای شعر استان در دستور کار دست‌اندرکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است، اظهار داشت: شعر در عصر حاضر به دو بخش شعر امروز و شعر سنتی تقسیم شده که تشخیص هر کدام به داوری کارشناسانه نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که در استان یزد آن طور که باید و شاید حق شعر و شاعری ادا نشده است، عنوان کرد: متأسفانه در شرایط کنونی شعر فقط برای خودنمایی برخی شاعران نوپا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این شاعر برجسته کشوری، ارزیابی‌های مستمر را یکی از مهمترین نیازهای حوزه شعر در استان یزد دانست و بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ شاعر نامی در سطح استان یزد فعالیت می‌کنند.

الهام‌بخش در بخش دیگری از سخنان خود با اشار به ضرورت حمایت از توسعه شهر و ادب فارسی در استان یزد خاطرنشان کرد: ساخت فرهنگسرای عمومی و اختصاصی یکی از نیازهای جدی استان برای تقویت حوزه شعر و ادب فارسی در یزد است.

وی با بیان اینکه متأسفانه دستگاه‌های متولی فرهنگ و آموزش استان آن طور که باید و شاید به بحث ادبیات اهتمام ندارند، تصریح کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران باید سعی کنند با تأمین شأن اجتماعی لازم، جوانان و نوجوانان را بیش از پیش به سمت شعر و ادب فارسی سوق دهند.

کد خبر 4405899

منبع: مهر

کلیدواژه: اهالی شعر و ادب فرمانداری یزد یزد ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی خرم آباد احتکار مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مهلت هیئت مقررات زدایی به سازمان دامپزشکی(خبر اختصاصی*)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  نوروزی، رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه براساس مصوبه هیئت مقررات زدایی، از امروز باید دستورالعمل‌های جدید در درگاه ملی مجوز‌ها بارگذاری شود گفت: سازمان دامپزشکی به زودی  دستور العمل جدید فواصل و حرایم بهداشتی را به استان‌ها ابلاغ  خواهد کرد.


بعد از ۵۰ سال در جلسه‌ای ۴ ساعته در سازمان دامپزشکی کشور با حضور همه دست اندرکاران و صاحب نظران قانون فواصل بهداشتی بازنگری شد و تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار و مشارکت مردمی نتیجه این جلسه بود.


اما با توجه به صحبت های  رئیس سازمان دامپزشکی کشور و با پایان یافتن مهلت هیئت مقررات زدایی هنوز دستورالعمل جدید نهایی نشده است.

طبق آمارهای وزارت جهاد کشاورزی تاکنون بیش از 4 هزارو 400 متقاضی مجوز کسب و کار تولیدات دامی به خاطر آنچه فواصل بهداشتی نامیده می شود بلاتکلیف مانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • جزئیات کنسرت «اشعار نو از نغمه‌های کهن»/ وقتی ملودی‌های قدیمی بازخوانی می‌شوند
  • هنانوف پا به توپ شد، عالیشاه و بیرانوند اختصاصی تمرین کردند
  • گلستان رتبه نخست کشور در تملک زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران
  • پایان مهلت هیئت مقررات زدایی به سازمان دامپزشکی(خبر اختصاصی*)
  • نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید