Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@12:46:04 GMT

تجمع بزرگ عزاداران حسینی روز تاسوعا در گلستان برگزار می شود+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۸۳۹۵

تجمع بزرگ عزاداران حسینی روز تاسوعا در گلستان برگزار می شود+فیلم

‍‍‍‍‍‍

رئیس شورای هیئات مذهبی استان گلستان گفت: تجمع بزرگ عزادارن حسینی روز تاسوعا در استان گلستان برگزار می‌شود. ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ استانها گلستان نظرات

علی اسدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان ضمن تسلیت و گرامیداشت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: تجمع بزرگ عزادارن حسینی با عنوان "تجمع عاشوراییان"، روز چهارشنبه همزمان با تاسوعای حسینی در سراسر استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مراسم در شهر گرگان از ساعت 9 صبح تا 11 برنامه‌ریزی شده که در چهارراه میدان با حضور مردم و هیئات مذهبی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان گلستان بیان داشت: در این روز همه دسته‌های عزاداری در گرگان و هر کدام از شهرها در ساعت تعیین شده در محل های موردنظر تجمع می‌کنند.

وی گفت: امسال در جلسه گردهمایی که با حضور دست‌اندرکاران و مسئولان هیئت‌ها داشتیم، برنامه‌ریزی‌ها، هماهنگی‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها انجام شده است.

اسدی افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این تجمع بزرگ با سازمان‌ها و نهادهایی که می‌توانند به ما کمک کنند، به عمل آمده است. هیئت رزمندگان اسلام، سپاه شهرستان گرگان، سازمان تبلیغات، فرمانداری، شهرداری و نیروی انتظامی و غیره در برگزاری این تجمع بزرگ مشارکت می‌کنند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان گلستان با اشاره به وجود 2 هزار و 200 هئیت مذهبی در استان از هیئات مذهبی و مردم عزادار خواست که مانند سال های گذشته حضور پرشوری در تجمع بزرگ عاشورائیان داشته باشند.

انتهای پیام/ ز

R41471/P1336/S6,70/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • ویدیو/ سیل خط راه‌آهن تهران - گرگان را زیر آب برد
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود