Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@07:01:59 GMT

ایران خودرو و سایپا دنبال فرصت طلبی هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۸۴۳۵

ایران خودرو و سایپا دنبال فرصت طلبی هستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: این دو شرکت که باید با تولید خودروی ایرانی افتخار کشور باشند ضمن اینکه تخصصی کار نکردند؛ حالا در این شرایط دنبال فرصت طلبی واجحاف در حق مردم هستند.

نماینده مردم همدان و رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محصولات این شرکت‌ها با دلار ۳۵۰۰ تومانی تهیه و تولید شده است ، گفت : چرا خودرو‌های خود را با ارز ۱۲ هزار تومانی تحویل مشتری می‌دهید؟ معنی این کار تنها فرصت طلبی و سواستفاده از منابع ملی در جهت اهداف شخصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت : نمی‌گذاریم آقایان هر طور که دلشان خواست رفتار کنند باید بیایند در مناظره رسانه‌ای به مردم پاسخ بدهند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد: با اینکه قول داده اند ۹۰ هزار خودروی تولید پارسال و امسال را وارد بازار کنند ، گفت : اگر این اتفاق نیفتد آقای خسرو تاج (معاون وزیر صنعت معدن و تجارت) باید بیاید مناظره تلویزیونی و جواب بدهد.

انتهای پیام/ د

ایران خودرو و سایپا به دنبال فرصت طلبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت ومعدن خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس