Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احمد تنوری رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز در حاشیه پنجاه و چهارمین جلسه شورا، گفت: رسالت این شورا حمایت از بهبود کیفیت زندگی شهروندان استو  بکار گیری فن آوری اطلاعات در ارائه خدمات شهروند محور، گامی به سمت توسعه شهر هوشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به کار گیری فن آوری اطلاعات در ارائه خدمات شهروند محور، گامی در جهت توسعه شهر هوشمند و مدیریت نوین شهری است، افزود: این وظیفه در شهر شیراز، بر عهده شهرداری قرار دارد.

تنوری با بیان این که اغلب فن آوری سخت افزار و نرم افزاری متکی به خارج کشور است، ادامه داد: نوسانات ارزی نقش کلیدی در بودجه سازمان فاوا است و با توجه به این که نرخ ارز سه برابر شده، اما هزینه عمرانی این سازمان تغییری نکرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شیراز تصریح کرد: از دیگر مشکلات این سازمان موازی کاری در انجام فعالیت‌ها IT و ارائه خدمات فن آورانه در شهرداری است به طور مثال ایجاد اتاق سرور‌ها جزیره‌ای و عدم تخصیص و پرداخت بودجه مصوب برای آن است بنابراین حمایت از طرح‌های درآمد زای این سازمان موجب پویایی و حرکت این سازمان خواهد شد.
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر هوشمند سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مرتضی پیری اظهار کرد: در تهیه و تدوین بودجه و لایحه عوارض و خدمات شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ مراعات حال شهر و شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با عنایات استاندار آذربایجان غربی منابع مالی و اعتباری خوبی از سهم شهرداری برای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان از ارگان‌ها جذب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات شهر ارومیه یکی از اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است.

پیری تصریح کرد: در مجموعه مدیریت شهری اولویت کاری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بوده و در تلاش هستیم برای حل مشکلات مدیریت شهری بویژه معضل ترافیک برنامه‌ریزی و اقدام لازم را انجام دهیم.

 

وی ادامه داد: از امام جمعه و دستگاه قضا خواهشمندیم با عواملی که باعث عقب افتادگی و کاهش سرعت توسعه شهر ارومیه می‌شوند، برخورد کنند؛ چرا که تاوان این تسویه حساب‌های سیاسی را مردم پرداخت می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • بودجه کاشان به اندازه میزان خدمات ارائه‌ شده نیست
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز