Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ امروز همزمان با سراسر کشور و استان کردستان در این شهرستان برگزار شد. این مراسم با حضور ماموستا رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان، فرمانده سپاه شهرستان مریوان، منصور مرادی نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس، سرپرست فرمانداری مریوان و مسئولین امنیتی و نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه شهرستان مریوان در این مراسم با اشاره به قدرت سپاه در منطقه اظهار داشت: بسیج، ساده و بی‌آلایش و بدون داشتن هیچ انتظاری همواره ایثارگری کرده و هرجا در این میهن اسلامی مشکلی وجود داشته باشد، مشکل را برطرف می‌کنند.

سرهنگ شکیبا سلیمی افزود: زمانی دشمنان این مرز و بوم بهانه می‌گرفتند که نباید در این کشور سپاه و بسیجی وجود داشته باشد و برای نابودی این نهاد انقلابی تلاش می‌کردند، اما نه تنها اهداف آنان به نتیجه‌ای نرسید بلکه در امروزه قدرتمندتر از همیشه، در تمام صحنه‌ها حضور مقتدرانه دارند و اقتدار آنان دشمنان را به لرزه در آورده است.

وی گفت: برگزاری این رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ پیام بزرگی به دشمنان است که بدانند هنوز مرزداران این مرز و بوم بیدارند و به عنوان دیدبانان انقلاب در بسیج حاضرند، ایثار و از خودگذشتگی خود را به دنیا نشان دهند.

فرمانده سپاه شهرستان مریوان تصریح کرد: اعلام آمادگی بسیج و سپاه برای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا، ارتقای آمادگی بسیجیان و به نمایش گذاشتن قدرت گردان‌های بسیج محور بیت‌المقدس برای دفع تهدیدات داخلی و خارجی از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.


وی با بیان اینکه تهدیدات دشمن پلید در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی دارای شاخصه‌هایی است، ادامه داد: هشت سال جنگ تحمیلی بنا به تحریک استکبار جهانی صورت گرفت و کشور ما مورد هجمه کشور همسایه قرار گرفت و جنگ سختی رخ داد، اما پس از آن که دیدند که این مردم زیر بار حرف زور نمی‌روند و دیدند که جنگ کارساز نیست شروع اقدامات پلیدانه و ترور در جامعه کردند.


سرهنگ سلیمی افزود: پس از ناکامی استکبار جهانی در جنگ هشت ساله دشمن بعثی علیه ملت ایران اسلامی، دشمنان دست به ترور مسئولان، شخصیت‌های مهم و افرادی که نقش کلیدی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، کردند و آمار شهدای ترور، نشان‌دهنده این اقدام پلید است.


وی اضافه کرد: تحریم‌های دشمنان بر علیه ایران اسلامی از اوایل انقلاب صورت گرفته و این امر جدیدی نیست، اما این تحریم‌ها سبب رونق و توسعه کشور و در بسیاری از امورات به خودکفایی رسیدیم.


فرمانده سپاه شهرستان مریوان گفت: نیت پلید آمریکا و رژیم صهیونیستی این است که دهکده‌ای را راه‌اندازی کرده و خودشان کدخدای این دهکده باشند، اما در این زمینه نیز شکست خواهند خورد و باید بدانند که انقلاب اسلامی با حضور پرشور بسیج، توانسته است از بحران‌های خیلی سخت عبور کند.


فرمانده سپاه شهرستان مریوان خاطر نشان کرد: با اجرای جنگ اقتصادی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی، معیشت مردم را در فشار و سفره‌های مردم را تحت تأثیر قرار دادند تا بلکه بین مردم و نظام اختلافی ایجاد کنند، اما باز هم شکست خوردند. چرا که از اولین روز‌های انقلاب اسلامی تاکنون، نظام متعلق به مردم بوده و هیچ فاصله‌ای بین مردم و انقلاب وجود ندارد و بسیجیان و مردم همواره در دفاع از آب و خاک خود پیش‌قدم و مدافع نظام هستند.

انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است

طباطبائی گفت: شهید مطهری یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم به شخصیت علمی شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و کم نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان و متفکران اسلام شناس و زمان شناس معاصر بود که با تلاش و مجاهدت‌های علمی فراوان توانست در تمامی رشته‌های معارف اسلامی، فلسفه، فقه و اصول صاحب نظری ژرف اندیش و محققی صاحب سبک در حوزه و دانشگاه باشد.

وی افزود: شهید مطهری با توجه به مقتضیات زمان دست به نگارش می‌برد و سخنرانی می‌کرد، او در همه زمینه‌ها آثار فاخر و برجسته‌ای از خود به یادگار گذاشته است و امروز دانش آموزان و دانشجویان از آثار ارزشمند ایشان بهره مند می‌شوند.

طباطبایی، شهید مطهری را فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین دانست و گفت: وی یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است و لازم است تا منظومه فکری و آثار ارزشمند ایشان در جامعه و جوامع علمی و دانشگاهی ترویج شود. 

او تاکید کرد: شهید مطهری در حقیقت، فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین بود و در میدان و جهاد تبیین، به جنگ التقاط و جنگ فکری و فرهنگی جریان‌های مارکسیسم و لیبرالیسم و گروه فرقان رفت و جان خودش را نیز در این راه از دست داد و شهد شیرین شهادت را نوشید.

وی در پایان گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای تقویت و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در سپاه و خانواده بزرگ بسیج است.

دیگر خبرها

  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند