Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی گفت: تاکنون شاخص سلامت 52 هزار و 649 نوآموز بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی در پایگاه های سنجش سلامت استان مورد ارزیابی قرار گرفته است.

عیسی محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 45 هزار و 506 نوآموز از این تعداد در بدو ورود به دبستان و بقیه در آستانه ورود به پیش دبستان می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه نوآموزان در صورت مشاهده هرگونه مشکل به پایگاه های تخصصی جهت ارزیابی های بیشتر ارجاع داده می شوند، گفت: 37 پایگاه در استان نسبت به ارائه خدمات به خانواده ها مشغول هستند که 6 پایگاه از آنها در ارومیه و بقیه در شهرستان ها قرار دارد.
دبیر سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان آذربایجان غربی گفت: در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان حدود 300 نفر عوامل اجرایی فعال هستند.
محمدی بیان کرد: هزینه اجرای طرح به ازای هر نوآموز 250 هزار ریال بوده و در برخی مناطق روستایی و عشایری به صورت نیم بها و رایگان نیز انجام شده است.
وی اضافه کرد: تاکنون 42 هزار و 415 نفر به صورت تمام بها، چهار هزار و 431 نفر به صورت نیم بها و بقیه نوآموزان به صورت رایگان پذیرش شده اند.
به گزارش ایرنا طرح سنجش شاخصه های سلامت نوآموزان هر سال در ایام تابستان انجام می شود.
سنجش شنوایی و بینایی و بررسی کارت واکسیناسیون، توده بدنی، نسبت قد به سن، سابقه بیماری و بهداشت پوست و مو از موارد مورد ارزیابی در طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است.
7125/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي سنجش سلامت نوآموزان آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این نشست تخصصی باهدف آشنایی  بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تغییرات فیزلوژیک در دوران سالمندی و با همکاری مديريت سازمانهاي مردم نهاد و خيرين سلامت دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی و با حضور 40 نفر از بانوان شاغل در سطح ستاد مرکزی و امور ارومیه برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در امور بانوان در خصوص برگزاری این نشست تخصصی اظهار داشت: این نشست یکی از برنامه های هفته ملی سلامت بانوان بوده که به همت امور زنان و خانواده شرکت  آب و فاضلاب برگزار و در آن، مراحل تکامل فیزلوژیک زنان، عوامل متاثر کننده سالمندی، آمادگی برای مواجهه و معرفی روش های پیشگیری از انواع آسیب های این دوره بیان شد.

وی، استمرار برگزاری کلاس حرکات اصلاحی برای بانوان شاغل و همسران کارکنان مرد، برنامه ریزی برای برگزاری کلاسهای آموزشی دارت، تیراندازی، تنیس روی میز برای بانوان شاغل را از جمله فعالیتهای انجام شده بمناسبت هفته سلامت در بین کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی عنوان کرد.

 

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی