Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رجب طیب اردوغان روز دوشنبه گفت بیانیه پس از دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امید تازه‌ای برای منطقه به ارمغان می آورد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان و به نقل از رویترز، رجب طیب اردوغان روز دوشنبه گفت بیانیه پس از دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امید تازه‌ای برای منطقه به ارمغان می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 اردوغان رئیس جمهور ترکیه پیش از آغاز نشست با پوتین به خبرنگاران گفت بیانیه‌ای که روز دوشنبه پس از دیدار با پوتین همتای وی منتشر خواهد شد، امید تازه‌ای را منطقه به ارمغان می‌آورد.
وی تصریح کرد: معتقدم تمامی جهان و نه تنها منطقه نگاه هایش را به دیدار امروز دوخته و سخنانی که پس از این نشست ایراد خواهد شد، به منطقه امید خواهد بخشید.   پوتین نیز گفت: علیرغم تحولات مثبتی که در روابط میان روسیه و ترکیه صورت گرفته، همچنان مسائل دشواری در روابط دوجانبه وجود دارد.

وی افزود: انتظار دارد در دیدار با اردوغان، دو طرف به دنبال راه‌حل برای مسائل پیچیده منطقه‌ای باشند.    قرار است اردوغان و پوتین درباره مسائل مختلفی از جمله روابط دوجانبه، مراودات سیاسی و اقتصادی صحبت کنند، اما تمرکز رایزنی‌های بر سوریه و عملیات ادلب خواهد بود. پس از دیدار دوجانبه روسای جمهور ترکیه و روسیه، نشستی در سطح هیئت‌های دوکشور و پس از آن کنفرانسی مطبوعاتی برگزار شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روسیه پوتین ترکیه اردوغان سوریه سوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزای علم و فناوری آنا، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست خبری با موضوع دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد که امروز بعد از ظهر برگزار شد، با اشاره به فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، اظهار کرد: در قسمتی از این بیانیه آمده است که جز با تجربه خود یا دیگران نمی‌توان دانست، ما دیده‌ایم و شما خواهید دید، دهه‌های آینده دهه شماست، از انقلاب خود حراست کنید، برای برداشتن گام‌های استورار در آینده باید گذشته را درست رد کرد و از تجربه‌ها درس گرفت، وگرنه مورد تهدید آینده قرار خواهیم گرفت. 

بهرامی با بیان اینکه متنی که خواندم فرازی از بیانیه گام دوم بود که مقام معظم رهبری تکلیف کردند، ابراز کرد: مقام معظم رهبری بر امید و استمرار کارها بر پایه گذشته تاکید دارند. بر همین اساس با اعتماد سازمان ملی استعدادهای درخشان به آموزش و پرورش کشور بر مبنای اسناد بالادستی و برنامه هفتم توسعه بر این شدیم تا نمایشگاه دستاوردهای استعدادهای درخشان را تشکیل دهیم. تاکنون باز خوردهای خوبی از آن دریافت کرده‌ایم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان استان تهران خاطرنشان کرد: تلاش است که بعد از دیدن دستاوردهای دانش‌آموزان سمپاد، سایر دانش‌آموزان سراسر کشور هم علاقه‌مند شوند و امید آفرینی در جامعه شکل بگیرد. برای پیشرفت امید لازم است و برای امید جلوه‌هایی از موفقیت در گذشته مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکل‌گیری امید‌آفرینی در جامعه پس از مشاهده دستاوردهای پژوهشی سمپادی‌ها
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • تعلیق تبادل تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با رژیم صهیونیستی
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • اردوغان: تجارت با اسرائیل را ندیده گرفتیم و این در را بستیم
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها