Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،در اين همایش  که با حضور اعضاي شوراهاي امر به معروف و نهي از منکر ادارات، سازمانها، تشکلهاي مردمي، هيات هاي مذهبي و اصناف برگزار شد، در خصوص شيوه اجراي اين دو فريضه مهم مطالبي بيان شد.

اين مراسم به همت ناحيه مقاومت بسيج مرکزي يزد و با هدف  ترويج فرهنگ امر به معروف و نهي از منکر و ضرورت انجام اين دو فريضه در جامعه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد امربه معروف و نهی از منکر فرهنگ جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، کلاس‌های درس این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروزی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، معاونت‌آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کرد که کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از روز سه‌شنبه چهاردهم فروردین ۱۴۰۳، در تمام مقاطع تحصیلی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیش از این معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی سیزدهم اسفند ۱۴۰۲ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود؛ طبق مصوبه هیئت رئیسه این دانشگاه، کلاس‌های درس این دانشگاه از نوزدهم تا بیست و هشتم اسفند به‌صورت برخط و در سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزارمی‌شود.

اگر چه پس از اعلام این تصمیم سخنگوی وزارت علوم با انتشار توییتی تاکید کرد؛ دانشگاه‌ها اجازه برگزاری کلاس‌های برخط را ندارند و تمام کلاس‌های درس باید به صورت حضوری برگزار شود.

کد خبر 739858

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین برگزار می‌شود
  • هزار کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گردهم می‌آیند
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • نمایشگاه عفاف‌و حجاب در موزه زاهدان افتتاح شد
  • آغاز پنجمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در حوزه هنری قم
  • اولین همایش قرآنیان شهرستان فلارد برگزار شد
  • برگزاری انتخابات شوراهای استانی عراق پس از ۱۰ سال
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • اجرایی شدن قانون سمع شکایات در افغانستان
  • فعالیت بیش از هزار نیروی مردم ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در نوروز