Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:07:36 GMT

۱۵ برنامه «آبروی محله» در شهرستان نظرآباد برگزار شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۹۳۱۲

۱۵ برنامه «آبروی محله» در شهرستان نظرآباد برگزار شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جان محمدلو عصر دوشنبه در مراسم اجلاسیه سرداران و ۳۱۳ شهید شهرستان نظرآباد، اظهار کرد: پیش از برگزاری اجلاسیه شهدای استان البرز که ششم مهرماه برگزار می‌شود، هر یک از شهرستان‌ها نسبت به برگزاری این آیین به‌صورت متمرکز و شهرستانی اقدام می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه پیش از برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان نظرآباد، شورای برنامه‌ریزی کنگره شهدای این شهرستان تشکیل شده است، تأکید کرد: این شورا به‌منظور هماهنگی و برنامه‌ریزی از ابتدای سال جاری تشکیل و ۷ جلسه نیز برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نظرآباد از برگزاری سه یادواره شهدای حوزه محور در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین، از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ برنامه آبروی محله و سه برنامه اقشار در شهرستان نظرآباد برگزار شده است.

وی هدف اصلی برگزاری مراسم اجلاسیه شهدا را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و همچنین ایجاد اتحاد و همدلی در جامعه اعلام کرد و افزود: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 4405964

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه البرز شهرستان کرج یادواره شهدا یادواره شهید ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر مشهد گرگان شهرکرد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی خرم آباد احتکار مراسم عزاداری خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز

رئیس پلیس راهور سرپل‌ذهاب ضمن اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در حرم احمدبن اسحاق(ع) گفت: بلوار احمدبن‌اسحاق(ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم(عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ منوچهر کریمی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 751186

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشواره شهدای «خان‌طومان» در مازندران
  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی برگزار می شود
  • برگزاری نمایشواره شهدای خان‌طومان در مازندران
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد