Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@09:24:19 GMT

انتقاد شدید هیلاری کلینتون از عملکرد ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۹۳۳۲

انتقاد شدید هیلاری کلینتون از عملکرد ترامپ

هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا در مقاله‌ای در وبگاه «آتلانتیک» به انتقاد‌های گسترده از دونالد ترامپ پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان: هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در یک مقاله در وبگاه «آتلانتیک» به انتقادهای گسترده از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این وبگاه نوشت: «حدود دو سال از زمانی که دونالد ترامپ موفق به کسب آرای کالج الکترال شد، می گذرد. یک روز پس از پیروزی او در انتخابات آمریکا، من در یک سخنرانی گفتم "ما به او یک ذهن باز و شانسی برای اداره کشور بدهکار هستیم." امیدوار بودم که این ترس و نگرانی ام برای آینده کشور از بین برود. ولی این نگرانی ها از بین نرفت.»

کلینتون در ادامه نوشت: در مدت 21 ماهی که از ریاست جمهوری ترامپ می گذرد، او به وعده های انتخاباتی اش عمل نکرده است. به عنوان مثال می توان به خشونت هایی که دولت او علیه خانواده های مهاجران در مرزها به کار گرفته است، اشاره کرد. از جمله این خشونت ها می توان جدا کردن کودکان از پدر و مادرشان را بیان کرد. کودکانی که برخی از آنها فقط 8 ماه دارند. بنابر اعلام نیویورک تایمز، دولت ترامپ همچنان 12 هزار و 800 کودک را در بازداشت دارد.

او افزود: پس از آن هم می توان به بی توجهی رئیس جمهور به توفان سهمگین پورتوریکو اشاره کرد. پس از وقوع توفان وحشتناک ماریا، رئیس جمهور حتی به خود زحمت واکنش نشان دادن به این توفان را نداد. حدود سه هزار آمریکایی قربانی شدند. هم اکنون هم ترامپ منکر این مسئله شده که این مرگ و میرها ناشی از وقوع توفان بوده است. همچنین با وجود محکومیت چندین افسر اطلاعاتی روس به دلیل هک کردن کمیته ملی حزب دموکرات در سال 2016، وی همچنان این حمله جدی علیه کشورمان بوسیله یک قدرت خارجی را تکذیب می کند.

کلینتون در ادامه متذکر شد: «ترامپ و تیمش اقدامات زشت زیادی انجام داده اند که پیگیری همه آنها کار دشواری است. مهم ترین مسئله حفاظت از دموکراسی آمریکاست. به عنوان شهروند آمریکا این مهم ترین وظیفه ماست و در حال حاضر دموکراسی ما در بحران قرار گرفته است. البته هیچ تانکی در خیابانها وجود ندارد. اما سازمان ها و سنت های دموکراتیک ما تحت محاصره قرار گرفته اند. ما باید هر کاری که لازم است برای مقابله با این مسئله انجام دهیم. حتی یک لحظه هم نباید وقت را تلف کنیم.»

وی افزود: «به نظر من این حمله به دموکراسی ما از 5 جبهه انجام شده است. نخست حمله دونالد ترامپ به حاکمیت قانون است. دوم، مشروعیت انتخابات ما مورد تردید واقع شده است. سوم، رئیس جمهور جنگی را علیه حقیقت و منطق به راه انداخته است. چهارم، فساد گسترده دولت ترامپ است و پنجم اینکه ترامپ وحدت ملی را که باعث ایجاد دموکراسی می شود، تضعیف می کند.»

منبع: فردا

کلیدواژه: هیلاری کلینتون ترامپ انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت ایران به دنبال محو کامل رژیم صهیونیستی است.

به گزارش ایسنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله‌ای نوشت «ایران می‌خواهد اسرائیل را به‌طور کامل و تا ابد نابود و تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند».

وی در این مقاله که در وال‌استریت‌ژورنال منتشر شد، مدعی شد: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد. اسرائیل فناوری و آموزش لازم برای دفاع از خود را دارد.

بایدن در بخش دیگری از این مقاله خاطرنشان کرد: مجلس نمایندگان باید قانونی را در مورد امنیت اوکراین و اسرائیل و همچنین کمک به فلسطینی‌ها تصویب کند. اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اوکراین و اسرائیل نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد: پیروزی پوتین در اوکراین بدین معناست که ائتلاف ناتو در خطر است. پوتین تلاش می کند که اراده غرب را بشکند اما ما این اجازه را به او نخواهیم داد.

وی همچنین مدعی شد چین فناوری‌های دقیق و بسیار مهم در صنعت دفاعی به روسیه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس