Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب،  به نقل از الجزیره، این حساب توییتری در توییتی نوشت: شیخ بندر بن عبدالعزیز بلیله روز شنبه پس از چهار روز بازداشت آزاد شد. تعداد بازداشت شدگان به ۲۶۱۳ نفر رسید
از سوی دیگر همین حساب توییتری اعلام کرد که شمار بازداشت شدگان مرتبط با آزادی بیان در عربستان سعودی به ۲۶ ۲۳ تن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیوع بیماری پیسی بین بازداشت شدگان
حساب مذکور همچنین در خبری دیگر از شیوع بیماری پیسی میان شماری از بازداشت شدگان در زندان «ذهبان» در جده خبر داد.
حساب بازداشت شدگان دیدگاه در این باره نوشت: به دلیل بی تفاوتی به اوضاع بهداشتی زندان ها، بیماری پیسی بین شماری از زندانیان سیاسی شیوع یافته است.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند طی یک ماه گذشته بیش از یک هزار پناهجو که اغلب آنها افغان و پاکستانی بودند در شمال غرب این کشور بازداشت شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، یک هزار و 96 پناهجوی که شمار زیادی از آنان شهروندان افغانستان و پاکستان هستند، طی یک ماه از استان «ادیرنه» در شمال‌غرب ترکیه بازداشت شده‌اند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد پناهجویان توسط نیروهای ژاندارمری ترکیه بازداشت شده‌اند.

بر اساس این گزارش، شمار زیادی از این افراد تبعه افغانستان و پاکستان هستند و پس از طی مراحل قانونی به اداره مهاجرت ادیرنه منتقل شده‌اند.

ترکیه اخیراً برای تسریع روند شناسایی و بازداشت پناهجویان که مقامات آن را «غیرقانونی» می‌خوانند ایستگاه‌های بازرسی و گشت‌های سیار را افزایش داده است.

پیش‌تر وزیر کشور دولت آنکارا گفته بود که شمار ایست‌های بازرسی و گشت‌های سیار در 30 شهر ترکیه برای شناسایی پناهجویان افزایش یافته است.

ادامه روند بازداشت پناهجویان افغان در ترکیه

این کشور به عنوان حلقه وصل آسیا به اروپا، مقصد موقت بسیاری از پناهجویانی است که برای ورود به اروپا از راه‌های قانونی و غیرقانونی وارد این کشور می‌شوند.

ترکیه در ماه‌های اخیر روند شناسایی، بازداشت و اخراج پناهجویان را تسریع کرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • افزایش تعداد بازداشت‌شدگان مدعی فروش سئوالات کنکور سراسری
  • بازداشت بیش از یک هزار پناهجوی غیر قانونی در ترکیه
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • هشدار وزارت بهداشت غزه درباره شیوع بیماری‌های واگیردار
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • بخش عمد‌ه‌ای از سرماخوردگی‌ها کروناست
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • بیش از ۸ هزار و ۴۰۰ فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شده‌اند
  • (ویدئو) درخواست کمک امام جماعت از طریق بلندگوی مسجد