Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@03:35:03 GMT

غیبت مشکوک «جان توشاک» در تمرینات و جلسات

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۹۵۱۳

غیبت مشکوک «جان توشاک» در تمرینات و جلسات

در حالی که جان توشاک سرمربی تراکتورسازی بامداد امروز (دوشنبه) پس از حذف این تیم از جام حذفی و اختلاف نظر‌های پیش آمده با مدیران باشگاه تبریزی، ایران را ترک کرده، غیبت کاظم محمودی مربی این تیم نیز در تمرینات مشکوک به نظر می‌رسد.

محمودی که در چند فصل اخیر همواره یکی از ارکان ثابت تیم تراکتورسازی بوده و در پست‌های مختلفی مانند سرپرستی در این باشگاه کار کرده است، در روز دیدار با صنعت نفت و تمرینات این تیم بعد از آن دیدار حضور نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم تراکتورسازی حتی امروز نیز در جلسه کادرفنی این تیم با علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی حضور نداشت تا شایعات پیرامون آینده حضور او در باشگاه بیش از پیش مطرح شود.

در همین راستا، خبرنگار تسنیم با کاظم محمودی تماس گرفت، اما این مربی در گفتگو اعلام کرد ترجیح می‌دهد فعلا در این خصوص صحبتی نداشته باشد و ابتدا باید مدیران باشگاه در این مورد اظهار نظر کنند.

در عکس زیر نیز که مربوط به کادرفنی تراکتورسازی در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان است، مشاهده می‌کنید که کاظم محمودی در میان کادرفنی تراکتورسازی حضور ندارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جان توشاک تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران

هافبک بااخلاق و مصدوم استقلال، از ماجرای جدیدی پرده برداشت که برای فوتبال دلال زده ایران جای تاسف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی مهدی پور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از دوران حضورش در تراکتور دست به افشاگری زد و از بیماری سرمربی معروف این تیم تبریزی گفت که توسط واسطه‌ها و با دستمزدی نجومی به زنوزی داده شد.

مهدی پور گفت: 

مدیران تراکتور جان توشاک را به ایران آوردند و او آلزایمر داشت و هر بار به ما می‌گفت قرار است یک تمرین جدید به شما یاد بدهم و هر روز همان برنامه تمرین تکراری را به ما می‌داد‼️

جان توشاک پست تخصصی من را یادش رفته بود و چون شماره ۹ بودم چندین بازی من را در پست مهاجم نوک تراکتور بازی داد‼️

دیگر خبرها

  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه (ع) به دوره غیبت
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • دوره شیخ صدوق دوره انتقال از عصر حضور ائمه(ع) به دوره غیبت