Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:11:34 GMT

فرانک لمپارد به « برخورد ناشایست» متهم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۹۶۰۸

فرانک لمپارد به « برخورد ناشایست» متهم شد

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  «فرانک لمپارد» سرمربی تیم دربی کانتی که روز شنبه در جریان شکست یک بر صفر تیمش مقابل روتردام از روی نیمکت تیمش اخراج شد، توسط اتحادیه فوتبال انگلیس به بد رفتاری متهم شد.
در دقیقه 77 این بازی که نوار سه پیروزی پیاپی دربی کانتی قطع شد،فرانک لمپارد به دلیل اعتراض به یکی از تصمیم های داور مسابقه از محوطه فنی خارج شد و همین امر باعث شد داور بازی هافبک سابق تیم ملی انگلیس را با کارت قرمز جریمه و او را از نیمکت مربیگری تیمش اخراج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس لمپارد را به داشتن «رفتار ناشایست» متهم کرده است و مربی دربی کانتی تا ساعت 6 عصر روز سه شنبه فرصت دارد تا از خود دفاع کند.
اتحادیه فوتبال انگلیس با انتشار بیانیه ای گفت:"فرانک لمپارد، مربی دربی کانتی، پس از بازی در برابر" روتردام "یونایتد در روز شنبه متهم شده است.
"گفته شده است که رفتار وی در دقیقه 77 به رفتار نادرست انجامیده است."
تیم دربی کانتی در حال حاضر رتبه هفتم لیگ دسته 2 انگلیس قرار دارد.


انتهای پیام/

جریمه در انتظار فرانک لمپارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، رود گولیت، اسطوره میلان، در مورد دربی دلا مادونینا و ویژگی های برتر اینتر و اینکه قهرمان امشب مشخص می شود یا خیر، حرف زد.

نراتزوری این شانس را دارد که بیستمین اسکودتوی خود را در دربی امشب در سن سیرو به دست بیاورد و این اتفاق برابر رقیب همشهری لذتی دو چندان دارد. اختلاف دو تیم 14 امتیاز است و به فاصله 6 بازی تا پایان فصل، اینتر یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارد.

گولیت در این رابطه گفت:« در میلان آنها یک بازی متفاوت را ترجیح می دادند، فرض کنید این یک مسابقه تعیین کننده نبود، اما با توجه به شرایط، مطمئن هستم که آنها هر کاری انجام می دهند تا نبازند. اینتر نمی تواند اسکودتو را در دربی در خانه میلان جشن بگیرد.»

گولیت ادامه داد:« با این اوصاف، باید اعتراف کنیم که اینتر خیلی خوب بازی می کند. آنها سال گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و یک تیم عالی دارند. من چیزی را می گویم که هرگز نمی خواستم بگویم. آنها شانس اول پیروزی در بازی امشب هستند، بله این طور است.»

دیگر خبرها

  • انگلیس، روسیه را به دور زدن تحریم‌های غرب متهم کرد
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • بورل: تحریم‌های بیشتری باید علیه شهرک نشینان وضع شود
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • پلیس انگلیس دو نفر را متهم به جاسوسی برای چین کرد
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • رفتار دوگانه پلیس انگلیس با هواداران فلسطین و صهیونیست ها