Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@08:47:17 GMT

ست لباس فانتزی زنانه راحتی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۶۹۶۵۹

ست لباس فانتزی زنانه راحتی

امروزه لباس‌های راحتی و خانگی زنانه بیشتر مدل‌های فانتزی دارند، زیرا خانم‌های جوان طرح‌های فانتزی را برای خانه بیشتر ترجیح می دهند، ست تیشرت و شلوار‌های راحتی که طرح‌های بامزه‌ای دارند این روز‌ها بسیار پرطرفدار اند. مدل لباس‌های فانتزی راحتی برای دخترخانم‌ها و خانم‌های جوان مناسب اند، اگر خوشتیپی در خانه برایتان اهمیت دارد این مدل لباس‌ها را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





لباس خانگی زنانه شامل تاپ و شلوارک، تیشرت و شلوار، نیم تنه و شلوارک هستند که نمونه‌های فانتزی آن‌ها را در ادامه مشاهده می کنید. اگر جزو خانم‌های جوانی هستید که لباس‌های فانتزی را می پسندید حتما از این مدل لباس‌ها دیدن کنید، زیرا فوق العاده دوست داشتنی هستند.               منبع:نمناک  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک لباس زنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش مهران مدیری به تشبیه جنجالی یوسف تیموری : شیطان صفت (فیلم) تعریف و تمجید هادی کاظمی از مهران مدیری (فیلم) ناتوانی بازیگران ایرانی در تلفظ آلمانی ؛ مدیری از خنده منفجر شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • خانم ژیلا صادقی، آقای عطاران و دیگر رفقا، بدجوری باختید
  • اعتراف شوکه‌کننده خانم بازیگر مقابل مهران مدیری (فیلم)
  • تصویری جدید از تیپ علی دایی و همسرش کنار خانم بازیگر
  • مادر من مشهورترین خواننده کره شمالی است!
  • سید جلال حسینی: بسیاری از خانم‌ها با بچه کوچک به استادیوم می‌آیند، حقشان این نیست طبقه دوم در سرما بنشینند
  • مبلمان اداری و مزایای خرید آن
  • جای خالی همبستگی در جلسه زنانه جهان علیه رژیم‌صهیونیستی
  • خاطراتی از عبدالحسین زرین‌کوب + صدا
  • سرماخوردگی شدید را با این گیاهان پرکاربرد، به راحتی درمان کنید
  • ایلکای گوندوعان: من و تونی کروس می‌توانیم به راحتی کنار هم بازی کنیم