Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب؛ جعفر قاسمی، بازیگر نقش حارث همسر حلیمه در فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص رزمایش خدمت بسیج، اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که بسیج به عنوان تشکیلاتی که همیشه در همه عرصه ها جزء پیشگامان حضور در فعالیت های فرهنگی، دینی، دفاعی بوده است. این هنرمند مطرح هرمزگانی بیان کرد: زمانی صحبت از خدمت به مردم به میان می آید نیروهای بسیجی که از خود همین مردم هستند جزء اولین گروهای خودجوش مردمی در صحنه خدمت حاضر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی با بیان اینکه اردوهای جهادی دانشگاه خود شناسی است، افزود: زمانی که تیم های جهادی برای خدمت به مردم وارد منطقه می شوند خود این حضور حامل پیام های ارزشمندی که نشان از حس انسان دوستی به ما می دهد .
وی تصریح کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم که زنان و مردانی بدون چشم داشت همان گونه که در مقابل حق علیه باطل جهاد گونه و تا پای جان می ایستند برای رفاه حال هموطنانشان برای یاری به برادارن و خواهران دین شان تا پای جان خدمت می کنند تا بخشی از دردهای آنها را التیام بخشند.
بازیگر نقش حارث همسر حلیمه در فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» خاطر نشان کرد: اردوهای جهادی واژه جهاد را برای همه ما تفسیر می کند چرا که آن گاه که برای سایه سر خانواده ای سقفی می سازی بدون هیچ چشم داشت یعنی تو جهادگر هستی.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا