Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:14:01 GMT

بازدید وزیر صنعت از صنایع غذایی گهر دورود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۰۱۱۱

بازدید وزیر صنعت از صنایع غذایی گهر دورود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت عصر امروز از صنایع غذایی گهر دورود بازدید کرد.

محمدرضا صفی خانی ،مدیر کل صنعت،معدن،تجارت لرستان در حاشیه بازدید از مجتمع صنایع غذایی گهر اظهار داشت: این واحد یکی از مجموع واحد‌های راکدی بود که بعد از زحمات فراوان فعال و به بانک ملی واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فاز دوم این مجموعه اجرایی شده و برنامه زمان‌بندی فاز‌های بعدی این واحد نیز گرفته‌شده تا اجرایی شود، در حال حاضر نیز ۱۳۰ نفر در این واحد مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ ب

وزیر صنعت از صنایع غذایی گهر دورود بازدید کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن تجارت صنایع غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صدور، اصلاح و تمدید ۷۷ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران خبر داد.

حمیدرضا شهابیان به عملکرد ۶ ماهه مدیریت صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از ۱۶ مهر پارسال تا ۱۶ فروردین امسال، اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۲۳ فقره مجوز موافقت اولیه صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی در استان اصلاح و تمدید شد.

  شهابیان ،صدور، اصلاح و تمدید ۷۷ فقره جواز تاسیس و صدور و تمدید ۱۳ فقره مجوز بازسازی و نوسازی صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی در استان را از اقدامات این مدیریت در مدت زمان فوق برشمرد.   وی تصریح کرد: صدور، تمدید و اصلاح و تغییر نام ۷۹ فقره مجوز پروانه بهره برداری و صدور، اصلاح و تمدید ۱۸ فقره مجوز توسعه صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی نیز  از فعالیت‌های این مدیریت در ۶ ماه گذشته بود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات