Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان لنده با انتقاد از وضعیت هیئت فوتبال این شهرستان از مسئولان استانی خواست تا هرچه سریعتر وضعیت این هیئت را تعیین تکلیف کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در پی نقدهای مکرر ورزشکاران در خصوص وضعیت هیئت فوتبال این شهرستان گفت: ورزش یکی از اثربخش ترین مباحت حوزه اجتماعی در جامعه است که توجه به زیرساخت های آنان از مهمترین وظایف مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: بیش از سه سال است که وضعیت ورزش فوتبال در شهرستان لنده چندان مناسب به نظر نمی رسد و همین مسئله نیز باعث گلایه مندی شدید ورزشکاران به خصوص فوتبالیست ها شده است.

 

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: باتوجه به حجم زیاد نگرانی ها از عملکرد هیئت فوتبال لنده لازم است در اسرع وقت مسئولان حوزه ورزش و جوانان در سطح شهرستان و استان به خصوص هیئت فوتبال استان نسبت به تعیین تکلیف این هیئت اقدام نمایند.

وی تاکیدکرد: ورزش فوتبال یکی از مهمترین ورزش های است که بدون شک بیشترین مخاطبان را دارد و لازم است در خصوص نیازمندی های جوانان حتماً لحاظ گردد.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۰۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد

با اعلام مدیرعامل بانک شهر، مدیران این بانک می توانند مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را انتخاب کنند.

به گزارش مشرق، مهدی احمدی مدیرعامل عامل بانک شهر پس از عقد قرارداد امروز کنسرسیوم بانکی برای تحویل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ۳ عضو هیأت مدیره و مدیرعامل را طبق توافق صورت گرفته ما اعلام می‌کنیم.

او افزود: تا پایان فصل که پنج هفته باقی مانده است درویش را تغییر نمی‌دهیم.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مدیرعامل بانک شهر تکلیف درویش را مشخص کرد
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن