Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@15:44:07 GMT

خیابان آیت الله اشرفی اصفهان به روی خودروها بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۰۱۸۵

خیابان آیت الله اشرفی اصفهان به روی خودروها بسته شد

تردد خودروها در خیابان آیت الله اشرفی اصفهان (کهندژ سابق) عصر امروز به دلیل مراسم استقبال از شهدای تازه تفحص شده امکان‌پذیر نیست و رانندگان می‌توانند برای رسیدن به مقصد از مسیرهای موازی این خیابان استفاده کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- دوشنبه ساعت۱۹ –  در خیابان عبدالرزاق به سمت چهارراه تختی و بالعکس، پارک دوبل خودروها رفت و آمد شهروندان را دچار مشکل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی مثل روزهای گذشته شلوغ است، در حال حاضر خیابان حکیم نظامی رفت و آمد قابل توجهی دارد و پارک‌های دوبله برخی رانندگان، باعث کند شدن حرکت خودروها در این خیابان شده است.

در حالی که تردد خودروها در میدان امام‌حسین(ع) همچنین در خیابان های باب‌الرحمه، باغ‌گلدسته و طالقانی روان است، متأسفانه پارک‌های دوبل خودروها در خیابان شمس‌آبادی ترافیک سنگینی را به وجود آورده است.

حدفاصل چهارراه شیخ صدوق تا میدان‌آزادی در هر دو مسیر رفت و برگشت تردد خودروها به کندی صورت می‌گیرد، مسیر شمال به جنوب میدان ۲۵ آبان تا میدان‌شهدا نیز حجم آمد و شد خودروها زیاد است.

در خیابان آمادگاه نیز انواع تخلفات رانندگی از جمله ورود پلاک‌های زوج به طرح زوج و فرد، پارک‌های دوبل، توقف در زیر تابلوهای توقف ممنوع و رفت و آمد موتورسیکلت‌ها بر خلاف جهت خیابان دیده می‌شود.

تردد خودروها در خیابان آیت الله اشرفی اصفهان (کهندژ سابق) عصر امروز به دلیل مراسم استقبال از شهدای تازه تفحص شده امکان‌پذیر نیست و رانندگان می‌توانند برای رسیدن به مقصد از مسیرهای موازی این خیابان استفاده کنند.

شمال پل فردوسی حدفاصل میدان خواجو به سمت پل فردوسی ترافیک سنگین است ولی در پل فردوسی مشکل خاصی در رفت و آمد خودروها مشاهده نمی‌شود.  

در چهارراه ابن‌سینا واقع در خیابان علامه‌مجلسی نیز تردد خودروها به سختی انجام می‌شود،  همچنین در مسیر جنوب به شمال خیابان بزرگمهر تردد سنگینی وجود دارد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ترافيک اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، با بهره‌برداری از ایستگاه ورزشگاه تختی در منتهی‌الیه جنوب شرقی خط ۷ نه تنها بیست و دومین ایستگاه خط مذکور در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت بلکه حدود ۲ کیلومتر مسیر ریلی نیز به طول شبکه مترو پایتخت افزوده می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر هم عنوان شده است، تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی در صورت تأمین ناوگان حمل و نقلی مورد نیاز، می‌تواند سر فاصله حرکتی قطارهای خط ۷ را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

اما فارغ از ایستگاه ورزشگاه تختی که آخرین ایستگاه از بدنه اصلی خط ۷ به حساب می‌آید، برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای این خط به موارد بیشتری مربوط می‌شود؛ غیر از رفع نواقص و نصب پله برقی در ورودی پارک رفتگر (ایستگاه تربیت مدرس)، ورودی مستقل ایستگاه توحید به همراه سالن بلیت فروشی آن نیز امسال امکان تکمیل دارد. به این موارد باید تلاش برای بهره‌برداری از ۶ ورودی دیگر را اضافه کرد؛ ساخت و تجهیز ورودی جنوبی ایستگاه آهنگ، ورودی جنوبی ایستگاه چهل‌تن دولاب، ورودی جنوبی ایستگاه هلال احمر، ورودی غربی ایستگاه شهدای هفدهم شهریور، ورودی شمال غربی ایستگاه میدان کتاب و ورودی شرقی میدان صنعت، از جمله دیگر پروژه‌های خط ۷ در سال ۱۴۰۳ به شمار می‌آیند. از طرفی با جمع‌آوری کارگاه مترو، امکان بازگشایی بلوار پاک نژاد و میدان کتاب در ماه‌های باقی‌مانده از سال جاری وجود دارد.

اما یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های خط ۷ در این دوره مدیریت شهری، احداث حدود ۵ کیلومتر تونل و ۲ ایستگاه در پروژه توسعه شمال غربی خط مذکور است که عملیات اجرایی آن از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد؛ پروژه‌ای که در صورت تأمین به موقع منابع مالی لازم، حتی احتمال انجام تست سرد آن تا اوایل نیمه دوم سال ۱۴۰۴ وجود دارد و این یک خبر مسرت بخش برای اهالی غرب پایتخت و خصوصاً دانشجویانی است که محل تحصیل آنها در حوالی پونک و حصارک واقع شده است.

کد خبر 6085201

دیگر خبرها

  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود