Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: در هفته دفاع مقدس آیین نامگذاری یکی از خیابان ها یا اماکن عمومی ارومیه به نام یکی از شهدای زن استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، شهلا تاجفر، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری و رئیس کمیته بانوان ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس، در جلسه این ستاد که در سالن استانداری برگزار شد، گفت: کمیته بانوان این ستاد در راستای تبیین رشادت های زنان استان در 8 سال دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و فیلم و پرسمان دانش آموزی و دانشجویی برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران به ویژه همسران جانبازان اعصاب و روان به تعداد 40 نفر به مناسبت 40 سالگی انقلاب و تجلیل از 50 نفر از همسران جانبازان روشندل در راستای گرامیداشت زحمات این عزیزان در هفته دفاع مقدس انجام می شود.

 

تاجفر به برگزاری همایش بانوان فعال در ستادهای پشتیبانی اشاره کرد و ادامه داد: مجالس خاطره گویی نقش زنان در دفاع مقدس، همایش کوه پیمایی بانوان با عنوان "تصویری از حضور حماسی بانوان در صحنه های انقلاب و دفاع مقدس"، همایش پیاده روی با عنوان شعار حضور زنان مومن و متعهد در جامعه باعث رشد و تعالی اجتماعی، یادواره و محافل ادبی و روایی ویژه زنان دفاع مقدس از جمله برنامه های این کمیته است.

 

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: آیین نامگذاری یکی از خیابان ها یا اماکن عمومی به نام یکی از شهدای زن استان در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

 

وی در پایان ساخت تندیس زنان شهیده استان و نصب آن در محل موزه دفاع مقدس خواستار شد.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم شیرخوارگان حسینی خبرگزاری شبستان عزاداری محرم عزاداری امام حسین ع روزنامه های ورزشی فوتبال ایران اردبیل دفاع مقدس زنان شهید آذربایجان غربی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود

زهرا حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری بر اساس دستورالعمل ابلاغی، برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت را در دستور کار دارد.

وی تصریح کرد: این رویداد با رویکرد هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم‌نهاد، مدیران، نخبگان، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی در هفته جمعیت و اواخر اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این رویداد ویژه عموم است اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های پوستر و طراحی گرافیک، داستان کوتاه و فیلمنامه، مقالات علمی و پژوهشی، نقاشی، تولیدات دیجیتال، عکاسی (موبایلی و دوربین حرفه‌ای)، انیمیشن، موشن و کلیپ، پیشنهادات، ایده و تجربیات کاربردی، تیتر و جملات کوتاه و تأثیرگذار، اینفوگرافی، پادکست، شعر و ایجاد کانال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی (در راستای جوانی جمعیت) را تا تاریخ ۲۲ اردیبهشت به شماره ۰۹۰۱۲۹۷۳۵۲۰ در پیام‌رسان ایتا به دفتر امور بانوان و خانواده ارسال کنند.

کد خبر 6098121

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • چرا صهیونیست‌ها از اسامی مقدس برای نامگذاری تسلیحات و عملیات‌های نظامی استفاده می‌کند؟
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان