Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:35:30 GMT

فعالیت ۳۵۰ هیئت مذهبی بانوان در آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۰۴۸۷

فعالیت ۳۵۰ هیئت مذهبی بانوان در آذربایجان‌شرقی

حجت الاسلام حسینی گفت: با شناسایی شورای هیئت‌های مذهبی علاوه براین‌که برای هیئت‌های مذهبی برادران مجوز داده می‌شود برای ۳۵۰ هیئت بانوان نیز مجوز فعالیت صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت السلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در دیدار مسؤولان جمعیت بانوان فرهیخته استان با امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه برای ساماندهی مبلغان سنتی برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: در زمینه مقابله با آسیب ها و خرافه گرایی اقدامات جدی صورت گرفتهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر بصیرت افزایی و ارتقای سطح معلومات و معرفت جامعه گفت: با شناسایی شورای هیئت‌های مذهبی و شورای هیئت‌های شهر تبریز علاوه براینکه برای هیئت‌های مذهبی برادران مجوز داده می‌شود برای 350 هیئت بانوان هم مجوز فعالیت صادر شده است.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان این‌که طرح ساماندهی هیأت های مذهبی در استان آغاز شده است، گفت: هیات‌های مذهبی استان آذربایجان‌شرقی حدود ۵ هزار و ۸۰۰ هیات است که بالای ۴ هزار هیات از طریق ثبت در سامانه «طوبا» ساماندهی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: مبلغان و مداحان سنتی را شناسایی کرده و از طلاب حوزه علمیه خواهران که در سطح 2 و 3 حوزوی تحصیل کرده اند در جلسات هیئت‌های مذهبی از آنها بهره‌مند می‌شویم.

وی با بیان این‌که دشمنان مجالس مذهبی بانوان را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: دشمن در جامعه زنان به عنوان تربیت کنندگان نسل امروز و فردای جامعه، برای اینکه بتواند در ذهن، فکر، ایمان و اعتقادات بانوان تاثیر بگذارند، سرمایه گذاری کرده است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم شیرخوارگان حسینی خبرگزاری شبستان عزاداری محرم عزاداری امام حسین ع روزنامه های ورزشی فوتبال ایران اردبیل دفاع مقدس بانوان فرهیخته سازمان تبلیغات اسلامی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان در جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان و با هدف ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو فعالیت و رسیدگی به شکایات، تعداد ٩ پرونده مربوط به بخش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

آرمان وطن‌دوست افزود: با نظر اعضای حاضر در این کمیته برای تأسیس سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان موافقت شد.

وی با بیان اینکه با صدور این سه مجوز تعداد دفاتر خدمات‌مسافرتی و گردشگری دارای مجوز استان به ٦٤ مورد افزایش یافت، عنوان کرد: همچنین برای سه مورد شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان رای صادر، دو دفتر لغو مجوز و یک مورد تجدیدنظر شد. 

وطن‌دوست یادآور شد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به‌صورت مستمر ارزیابی و مواردی مانند نحوه برگزاری تور‌های مسافرتی و ارائه خدمات به مشتریان، اعتبار پروانه بهره‌برداری، نحوه فعالیت، وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، حضور مستمر و فعال مدیر عامل و مدیران فنی در دفاتر خدمات مسافرتی و... بررسی و با متخلفان و برگزارکنندگان تور‌های بدون مجوز برخورد جدی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه