Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال ملی - در بین دو نیمه بازی پرسپولیس و الدحیل، در استودیوی برنامه فوتبال برتر ، مجری و کارشناس برنامه از مدیریت قرمزها انتقاد کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در پایان نیمه اول بازی پرسپولیس و الدحیل ، درحالی که پرسپولیس نیمه اول بازی را باخته بود ، امیر حاج رضایی از دست خالی برانکو در تعویض ها گفت و محمدحسین میثاقی بازی را اینگونه تشبیه کرد :جدال پنجره بسته با درهای باز و پر از پول!
بعد از این امیر حاج رضایی این اتفاق را حاصل از سوء مدیریت در این تیم دانست و گفت ترجیح می دهد در این شب های عزاداری وارد یکسری از مسائل نشود و ادامه داد دست برانکو بسته است و میثاقی هم با اشاره به ویدئویی که بعد از ماجرای محرومیت پرسپولیس در سال قبل از سوی مدیریت وقت باشگاه منتشر شد و طارمی در آن گفته بود:«حتما خیریتی تو این محرومیت بوده !» به طعنه گفته:«نه انگار هیچ خیریتی هم در آن اتفاق نبوده است!»
43 43

کلید واژه‌ها : امیر حاج رضایی - لیگ قهرمانان آسیا - باشگاه پرسپولیس -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امیر حاج رضایی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۰۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با پیروزی برابر سیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید و سه شنبه هفته بعد باید به مصاف بایرن برود. بایرن نیز با پیروزی برابر آرسنال به این مرحله رسید.

توماس مولر عادت دارد بعد از مشخص شدن حریف بعدی بایرن در لیگ قهرمانان پیامی کنایه آمیز بفرستد. 

برای مثال فصل قبل وقتی به پی اس جی برخورد کردند، او خطاب به پاریسی ها گفت که باید از این رقابت ها خداحافظی کنند. ستاره بایرن اما دیروز شهامت شوخی با رئال را نداشت چون هرگز خاطرات خوبی از این تیم ندارد. رئال در سال های گذشته همواره توانسته بایرن را از لیگ قهرمانان حذف کند. آخرین بار در سال 2012 بود که بایرن رئال را در نیمه نهایی در ضربات پنالتی شکست داد و به فینال رفت. 

مولر در پیام خود به رئال گفت: «به ‏به، چه بازی هیجان‌انگیزی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان. بازی با رئال ‏مادرید و البته با تونی کروس و تونی رودیگر. دوئل بایرن و رئال یکی از ‏بزرگترین دوئل‌های ممکن در دنیای فوتبال است و من بی‌صبرانه ‏منتظرم تونی کروس و تونی رودیگر، دو تونیِ رئال، را در زمین ببینم». 

دیگر خبرها

  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • ستاره بایرن جرات شوخی با رئال را نداشت
  • امیر عبداللهیان در نشست شورای امنیت : حمله ایران ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت
  • حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید!
  • هاشمی‌نسب: آقای میثاقی از حق تیمها دفاع کنید
  • عملیات وحدت‌آفرین «وعده صادق» گوشه‌ای از توان نیروهای مسلح مابود
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • برای نکونام حاشیه می‌سازند؛ مدیریت نمی‌خواهد حواشی جمع شود!
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان