Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نيروهاي ارتش سوريه در جريان پاکسازي مناطق آزاد شده از اشغال گروه تروريستي داعش در استان «درعا» بار ديگر به سلاح هاي ساخت کشورهاي غربي و رژيم صهيونيستي دست يافتند.
به گزارش دوشنبه پارس تودي به نقل از اسپوتنيک؛ سلاح ها و تجهيزات نظامي ساخت رژيم صهيونيستي از مواضع سابق تروريست هاي داعش در بخشهاي مختلف منطقه «اليرموک» واقع در بخش غربي حومه استان «درعا» در جنوب سوريه کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نيروهاي ارتش سوريه در استان «درعا» بارها انبارهاي سلاح گروه هاي تروريستي که ساخت رژيم صهيونيستي بوده کشف و ضبط کرده اند.
کشف سلاح و مهمات آمريکايي - اسرائيلي در «درعا» سوريه
اخيرا نيز يک انبار مملو از سلاح و دارو ساخت آمريکا و رژيم صهيونيستي متعلق به داعش و جبهه النصره در استان «القنيطره» در جنوب سوريه کشف شده است.
خبر ديگر اينکه، منابعي در سوريه اعلام کردند: انفجار يک بمب دست‌ساز بر سر راه کاروان نظاميان تحت حمايت آمريکا و نيروهاي کُرد در ورودي شهر «الحسکه» در شمال شرق سوريه منجر به کشته و زخمي شدن چند تن از آنها شد.
اين انفجار يک ماه پس از هدف قرار دادن محل تجمع نظاميان آمريکايي در ميدان نفتي «العمر» در «ديرالزور» رخ داده است.
اين در حاليست که در ادامه حضور غيرقانوني آمريکا در سوريه، ارتش آمريکا پايگاه نظامي جديدي در جنوب شرق استان «ديرالزور» نزديک ميدان نفتي «العمر»، بزرگترين ميدان نفتي سوريه احداث مي‌کند.
آمريکا همچنين دو پايگاه هوايي نزديک شهر«الحسکه» و هشت مرکز عملياتي در شهر‌هاي «رقه» و «منبج» در شمال سوريه احداث کرده است.
آمريکا در سال هاي اخير بارها به بهانه مبارزه با گروه هاي تروريستي، غيرنظاميان را در سوريه و عراق هدف قرار داده است.
116/110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان

اعتراضات با برپایی اعتراضات و کمپ‌های چادری در دانشگاه کلمبیا و درخواست برای پایان همکاری دانشگاه با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان سلاح به رژیم صهیونیسیتی به دلیل جنایات در غزه آغاز شد و کمتر از یک هفته به دانشگاه‌های سراسر آمریکا رسید. این اعتراضات منجر به تعلیق گسترده و دستگیری صد‌ها دانشجو در نیویورک، تگزاس و کالیفرنیا شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از فرانسه، آمریکا، متحد نزدیک رژیم صهیونیستی و ارائه دهنده اصلی کمک‌های نظامی است. نتانیاهو در بیانیه‌ای گفت: «آنچه در دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد وحشتناک است.

نتانیاهو مدعی شد: اوباش یهودی ستیز، دانشگاه‌های پیشرو را تصرف کرده‌اند. آن‌ها خواستار نابودی اسرائیل هستند. آن‌ها به دانش آموزان یهودی حمله می‌کنند. آن‌ها به اعضای هیئت علمی یهودی حمله می‌کنند. این بی وجدانی است. باید متوقف شود.

 او پاسخ چند رئیس دانشگاه را «شرم آور» خواند و گفت که باید کار‌های بیشتری انجام شود.

نتانیاهو گفت: «آنچه در حال حاضر مهم است این است که همه ما، همه ما که ارزش‌ها و تمدن خود را گرامی می‌داریم، کنار هم بایستیم و بگوییم دیگر بس است.»

از زمان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر و پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی به دلیل بحران انسانی بوجود آمده در غزه، دانشگاه‌های آْمریکا کانون بحث‌های فرهنگی شدید شده‌اند.

حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون بیش از ۳۳۰۰۰ شهید برجای گذاشته است که بیشتر آن‌ها زنان و کودکان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه
  • آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد
  • تحولات اوکراین|واکنش مسکو به ارسال موشک‌های دوربرد به کی‌یف
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان
  • (ویدیو) ژنرال سابق اسرائیلی: فکر نمی‌کردیم ایران با موشک‌هایش به ما حمله کند
  • روسیه: هر سلاح اتمی‌ای وارد لهستان شود، آن را هدف مشروع تلقی می کنیم
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • (ویدیو) واکنش تند نتانیاهو به اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان