Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با خانواده‌های معظم شهدای حادثه تروریستی "روستای دری" مریوان دیدار کرد و از نزدیک پای دردودل‌هایشان نشست. ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، با حضور در منزل خانواده‌های معظم شهدای حادثه تروریستی "روستای دری" مریوان، با خانواده‌های آنان دیدار کرد و از نزدیک پای دردودل‌هایشان نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که در ادامه مشاهده می‌کنید، گزارش تصویری خبرنگار تسنیم از دیدار فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با خانواده‌های معظم شهدای حادثه تروریستی "روستای دری" مریوان است.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار گویله مریوان، زیباترین آبشار کردستان + فیلم

آبشار گویله در میان جنگل‌های پرپوشش منطقه مرزی کردستان در محور سقز _ مریوان قرار دارد و ارتفاع آن به بیش از ۵۰ متر می‌رسد.

این آبشار از جاده‌ی سقز _ مریوان قابل مشاهده است و فاصله‌ی آن تا جاده حدود يک کیلومتر است. یکی از چشم انداز‌های زیبای مسیر سقز مریوان پس از کوهستان عمدتا سفید پوش «چهل چشمه» این آبشار زیباست که از میان پیچ وتاب‌های جاده جنگلی و قدیمی سقز _ مریوان سر بر می‌آورد و به عمق دره می‌ریزد.

 مریوان یکی از شهر‌های دیدنی استان کردستان است که با طبیعت ناشناخته خود پذیرای علاقمندان و محققین است.

این آبشار زیبا در فصل بهار از مکان‌های دیدنی و زیبای منطقه محسوب می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ضیافت افطاری به همراه خانواده شهدای کرمان
  • کدامیک از فرماندهان نظامی به عید دیدنی قالیباف رفتند؟
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • آبشار گویله مریوان، زیباترین آبشار کردستان + فیلم
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • دیدار با خانواده شهید مسافر
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد