Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@19:50:03 GMT

ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید ارائه شود

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۱۲۶۸

ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید ارائه شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: باید زمینه ای فراهم شود تا نسل فعلی انقلاب اسلامی و جوانان و نوجوانان با رشادت ها و جانفشانی های شهیدان دوران جنگ تحمیلی در دفاع از کیان اسلامی بیشتر آشنا شوند.

به گزارش ایرنا، علی مکرمی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای بازگویی و بازشناسی ارزش های دفاع مقدس است، افزود: پایمردی ها و سلحشوری های رزمندگان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس باید نسل به نسل منتقل شده و فاصله ای بین آرمان های والای شهیدان و جوانان امروز کشور ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بازگو کردن ارزش های والای دوران دفاع مقدس از مهمترین برنامه هایی است که می تواند در تربیت نسلی متدین و ظلم ستیز موثر واقع شود.
وی بیان کرد: تقارن هفته دفاع مقدس و فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها زمینه ای مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازشناساندن ارزش های دوران دفاع مقدس به دانش آموزان و دانشجویان است.
فرماندار تکاب ادامه داد: در آغاز جنگ تحمیلی دشمنان نظام می خواستند ظرف چند روز بخش هایی از کشور را تصرف کنند اما رشادت جوانان ایرانی مهر باطلی بر نقشه های آنان زد و امروز این روحیه ایستادگی و مقاومت باید در میان جوانان تبلیغ شود.
در این جلسه، کمیته های برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تشکیل شد.
31 شهریور ماه سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و تا 6 مهر ادامه دارد.
شهرستان تکاب با 81 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و در دوران دفاع مقدس بیش از 450 شهید به نظام اسلامی تقدیم کرده است.
7514/6185/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي هفته دفاع مقدس نسل جديد تكاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران