Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن حکم بدین شرح است:
بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای دکتر حسین میرمحمدصادقی
نظر به تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون قوانین مجلس شورای اسلامی منصوب می‌شوید.
با توجه به وظایف مصوب این معاونت در تدوین و تنفیح قوانین، بخصوص مفاد مندرج در آیین نامه داخلی، انتظار می‌رود با تلاش مجدانه و بهره گیری از توانمندی مدیران و کارشناسان کارآمد در ارائه خدمات به موقع به نمایندگان محترم و کمیسیون‌های مربوطه اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی و همکاران پرتلاش آن معاونت را خواستارم.
علی لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی
 از سوابق دکتر حسین میرمحمدصادقی می‌توان به معاون پیشین آموزش و تحقیقات قوه قضائیه، سخنگوی پیشین قوه قضائیه، رئیس پیشین دانشکده علوم قضایی به مدت ۱۲ سال، مدیر نمونه ملی در هفتمین جشنواره شهید رجایی، معاون سابق پژوهش‌های حقوقی مرکز تحقیقات استراتژیک، رئیس کرسی حقوق بشر، صلح و دموکراسی یونسکو در دانشگاه شهید بهشتی، عضو هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی از سال ۱۳۶۶ و در حال حاضر استاد تمام دانشکده حقوق شهید بهشتی با پایه ۳۲ و مدیرگروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صادقی لاریجانی انتصاب معاون مجلس قوانین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون دبیرکل جهاد اسلامی: قعطنامه شورای امنیت الزام آور نیست

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین قطعنامه اخیر شورای امنیت را غیرالزام آور دانست.
محمد الهندی، معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: قطعنامه شورای امنیت مبنی بر آتش بس در غزه الزام آور نیست و در میدان عملی نمی‌شود. وی افزود: در سیاست‌های آمریکا تغییری ایجاد نشده است و اختلاف‌های واشنگتن با تل آویو، تاکتیکی است و جنجال در کابینه رژیم صهیونیستی به نفع نتانیاهو است و باعث می‌شود او به تجاوز علیه غزه ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد کار مجلس دوازدهم باید نظارت بر اجرای قوانین باشد
  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • انتصاب در وزارت راه و شهرسازی
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • معاون دبیرکل جهاد اسلامی: قعطنامه شورای امنیت الزام آور نیست
  • رمضان بهترین فرصت برای جلب خشنودی خداوند است
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای