Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@14:01:42 GMT

برنامه آلمان برای کاهش نیروهای نظامی در کردستان عراق

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۱۴۶۱

برنامه آلمان برای کاهش نیروهای نظامی در کردستان عراق

وزیر دفاع آلمان از تصمیم دولت این کشور در خصوص کاهش نیروهای نظامی آلمانی حاضر در کردستان عراق خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از آناتولی، اورسلا فون‌درلاین که در حال حاضر برای دیدار با مقام‌های کردستان عراق در اربیل حضور دارد، از تصمیم دولت آلمان برای کاهش تعداد نظامیان آلمانی حاضر در کردستان سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع آلمان گفت: «مبارزه با تروریسم یک وظیفه بین‌المللی است و نیروهای نظامی آلمان برای مقابله با داعش در این منطقه حضور داشتند.»

آلمان‌ها از 2014 برای همکاری با نیروهای کرد در مقابله با داعش در کردستان عراق حضور دارند.

گفته می‌شود تعداد نیروهای آلمانی حاضر در عراق به 100 نفر خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش 100درصدی تصادفات در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، همتی‌زاده صبح سه شنبه در نشست با شهردار سنندج که با حضور جمعی از معاونین پلیس راهنمایی رانندگی و شهرداری در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اوج ترافیک در ساعت پیک اول صبح در و بعد از ظهر از ساعت ۵ تا ۸ شب از مشکلاتی است که البته مربوط به سال‌های اخیر نبوده و رفع آن نیازمند تمهیدات و برنامه‌ریزی جدی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند با برنامه‌ریزی‌های مناسب زمینه رفع این مشکل فراهم تا بتوانند بدون مشکل در هسته مرکزی شهر حضور پیدا کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان با تاکید براینکه معضل وانت‌های میوه فروشی در نقاط مختلف شهر سنندج نیز مسئله‌ای مربوط به این دوره از مدیریت شهری نیست، گفت: این پدیده اجتماعی نوظهور نه تنها در کردستان و سنندج بلکه مربوط به کل کشور بوده و باید برای رفع آن چاره‌اندیشی اساسی صورت بگیرد.

همتی‌زاده با بیان اینکه رفع این مشکل به تنهایی برای شهرداری ممکن نیست و سایر دستگاه‌ها و مردم نیز باید به صورت ویژه همکاری کنند، گفت: در این راستا نیروی انتظامی استان و پلیس راهنمایی رانندگی تمام قد از شهرداری حمایت و همکاری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: امیدواریم براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید موضوع وانت‌های میوه فروش، دست فروشان و همچنین انضباط ترافیکی در هسته مرکزی شهر حل فصل شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین مراکز تجاری در هسته شهر قرار دارد ساماندهی ترافیک در این نقطه از اهمیت زیادی برخوردار بوده و موجب رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان با بیان اینکه در راستای کاهش ترافیک خط ویژه به همت شهرداری در برخی نقاط شهر فعال شده که امیدواریم در سایر نقاط نیز با توجه به نیاز خطوط ویژه فعال شود، گفت: امیدواریم با اجرای طرح‌های مختلف یک نظم و نسق مناسب به ترافیک سطح شهر به ویژه در هسته مرکزی شهر بدهیم.

همتی‌زاده اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲، تقریباً ۱۱ درصد کاهش حوادث و تلفات ترافیکی در سطح استان ثبت شده است، نگرانی ما در سد معبر و تصادفاتی که اتفاق می‌افتد عابرین پیاده بود.

وی با بیان اینکه ۵۲ درصد تصادفات منجر به فوت و ۳۲ درصد در تصادفات منجر به جرح در سال گذشته برای عابرین پیاده اتفاق افتاده است، عنوان کرد: از اول سالجاری تا کنون کاهش ۱۰۰ درصدی در کل تصادفات و ۲۸ درصدی تصادفات جرحی کاهش داشته‌ایم.

وی افزود: این نشان می‌دهد قدم اول را در بحث مدیریت تصادفات برداشته‌ایم و برنامه‌ریزی‌های خوبی توسط شهرداری در راستای رفع مشکلات ترافیکی و روانسازی ترافیک صورت گرفته شده که امیدواریم به صورت جدی در سالجاری عملیاتی شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان با اشاره به موفقیت شهرداری سنندج در اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سال ۱۴۰۱ و رضایتمندی قابل قبول شهروندان، عنوان کرد: این طرح بنا به دلایل مختلف ابتر ماند که امیدواریم امسال بتوانیم با برنامه‌ریزی هرچه بهتر شاهد اجرای این طرح باشیم.

همتی‌زاده گفت: امیدواریم با تعامل هرچه بیشتر بین دستگاهی شاهد اجرای هرچه بهتر طرح‌های ترافیکی به منظور رفاه شهروندان در سطح شهر باشیم.

کد خبر 6079555

دیگر خبرها

  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • امروز هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد
  • برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه ارتش در کردستان
  • نیروهای نظامی استان بوشهر برای هر تهدیدی در آمادگی کامل هستند
  • کاهش 100درصدی تصادفات در کردستان